Hocam değişmemesi gereken bazı parçalar değişti neredeyse komple 0 landı araç.
Sizin için demiyorum ama lütfen konu dışı baltalama amaçlı yorumlar atmayın aksi halde şikayet etme hakkımı kullanacağım.
Hocam yanlış analamayın ama sigorta eksperi değişmemesi gereken bir parçayı servis değiştirmek istese bile değiştirmiyor. Buna kaput tutucu kolunu sabitleyen o küçük plastik mandal da dahil. Başıma geldiği için yazıyorum. Kazayı siz mi yaptınız bilmiyorum sadece bilgilendirmek için yazıyorum. Kaportasında nokta hata olmayan ama ağır hasar kaydı olan araçlar gördüm. Sözün özü hiç bir sigorta şirketi hasarı şişirip cebinden fazla ödeme yapmaz. İstesenizde yaptıramazsınız. Hayırlı satışlar.