Hocam yanlış analamayın ama sigorta eksperi değişmemesi gereken bir parçayı servis değiştirmek istese bile değiştirmiyor. Buna kaput tutucu kolunu sabitleyen o küçük plastik mandal da dahil. Başıma geldiği için yazıyorum. Kazayı siz mi yaptınız bilmiyorum sadece bilgilendirmek için yazıyorum. Kaportasında nokta hata olmayan ama ağır hasar kaydı olan araçlar gördüm. Sözün özü hiç bir sigorta şirketi hasarı şişirip cebinden fazla ödeme yapmaz. İstesenizde yaptıramazsınız. Hayırlı satışlar.
Kendim şahit oldum hocam yoksa böyle bir şey yazmazdım, özellikle bu forumda