Ben de başlığı gördüğümde ilk önce algılayamadım, bunun sebebi de günümüz şartlardan dolayı insanın her şeyi herkesten ve her yerden beklemesinden kaynaklanıyor. Benim görüşüm: Suçlanmanızı gerektirecek bir konu yok, tepkili olan birisi bir an tuhaf hissettim deyip geçebilir bu konuyu. Başlığın yanıltıcılığından çok, gerçekten bebek satıyormuşsunuz gibi konuda uzatılması daha yanıltıcı geldi bana.

Bir anlık şaşkınlık ile fazla tepki verebiliyor insanlarımız. Ben böyle düşünüyorum. Günümüzde yapılan her yoruma enteresan tepkiler verecek insanlar var sonuçta, fazla hassas düşünmeyin derim. Gülüp geçin.
Hayırlı satışlar dilerim.
Çok teşekkürler hocam keşke herkes sizin gibi düşünebilse

Ama bazı olayları çok büyütmeyi seviyoruz maksat vakit geçsin malum karantina saracak yer arıyor herkes