• 16-08-2020, 03:32:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar, 2. el araç satın aldım. Henüz zorunlu trafik sigortası yaptırmadım. 15 gün süresi var diye okudum internette fakat kesin net bir bilgiye ulaşamadım, bazı arkadaşlarım o yalan kaza yaparsan vs. sorun çıkar sigorta devreye girmez diyor. Ptesi sigorta yaptıracağım fakat pazar günü araç ile işim var. Net bilgisi olan birileri var mı? 15 gün sigortalı mı gözüküyorum yoksa 15 gün yaptırmak için vaktim mi var? Cevaplarınızı bekliyorum, teşekkürler şimdiden.
  • 16-08-2020, 03:34:36
    #2
    öyle birşey yok, eskidendi o 15 gün muhabbeti.
    Noterden çıkarken yaptırmanız gerek.

    15 gün içinde kaza yaparsanız eski sahibinin sigortasından karşılanıyordu, onun hasarsızlığı bozuluyordu. Bu sebeple o işi tamamen kapattılar.

    Benim bildiğim bu şekilde düzeltme yapılmıştı,bilgili olan varsa ben de öğreneyim.
  • 16-08-2020, 03:37:11
    #3
    Noter den aldıktan sonra 15 gün süreniz var hocam. 15 gün trafik polisi sorun çıkaramaz kaza yaparsanız ödersiniz sigortalı değilsiniz çünkü, 15 gün sonra ilk sigorta için biz daha 1 hafta önce 1385 tl ödedik. . 15 gün sonra sigortasız kullanırsanız ise polis amcalar arabayı çeker
  • 16-08-2020, 03:43:54
    #4
    biraz inceledim ve aslında sıfır araçta da varolan birşeymiş 15 gün muhabbeti, o kaldırılınca büyük haberler yapılmış 15 gün sigorta dönemi sona eriyor diye.
    Sonradan açıklama yapılmış,o kısımları kaçırmışım ikinci elde mağduriyeti önlemek adına 15 gün devam ediyormuş
  • 16-08-2020, 03:44:12
    #5
    polis amcalar yakalayana kadar beklerim yakaladıklarında daha dün yaptırdım bi dakka acentemi arayacağım derim sigortam.net i ararım hemen 5 dakkada sigortamı yaptırırım bi daha kontrol edin derim yoluma bakarım son 3 yıldır taktiğim bu
  • 16-08-2020, 03:44:43
    #6
    15 gün muhabbeti yok hocam, polis görürse affetmez Aldığın gibi direk sigortasını yaptırman gerekiyor.Tecrübe ile sabittir
  • 16-08-2020, 03:45:27
    #7
    seric33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    polis amcalar yakalayana kadar beklerim yakaladıklarında daha dün yaptırdım bi dakka acentemi arayacağım derim sigortam.net i ararım hemen 5 dakkada sigortamı yaptırırım bi daha kontrol edin derim yoluma bakarım son 3 yıldır taktiğim bu
    telaşa gerek yok, abi sigortam yok hemen yaptırıyorum diyince 5-10dk zaman veriyorlar. Ama sigortasızken kaza vs. yaparsanız işte o zaman....
  • 16-08-2020, 03:46:30
    #8
    seric33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    polis amcalar yakalayana kadar beklerim yakaladıklarında daha dün yaptırdım bi dakka acentemi arayacağım derim sigortam.net i ararım hemen 5 dakkada sigortamı yaptırırım bi daha kontrol edin derim yoluma bakarım son 3 yıldır taktiğim bu
    Bin tl daha fazla geçiriyorlar ilk sigortamı daha 1 hafta önce yaptırdım. Aradaki fark bin tl
  • 16-08-2020, 03:47:24
    #9
    bu sigortacılar dışında sigorta firmasıyla bizzat işlem yapamıyormuyuz?
    Bildiğim kadarıyla aracılar komisyon alıyor bu işten. sigortam.net gibi manuel bir sistem yapsalar ya da varsa ben bilmiyorum ?