Noter den aldıktan sonra 15 gün süreniz var hocam. 15 gün trafik polisi sorun çıkaramaz kaza yaparsanız ödersiniz sigortalı değilsiniz çünkü, 15 gün sonra ilk sigorta için biz daha 1 hafta önce 1385 tl ödedik. . 15 gün sonra sigortasız kullanırsanız ise polis amcalar arabayı çeker