bu sigortacılar dışında sigorta firmasıyla bizzat işlem yapamıyormuyuz?
Bildiğim kadarıyla aracılar komisyon alıyor bu işten. sigortam.net gibi manuel bir sistem yapsalar ya da varsa ben bilmiyorum ?