öyle birşey yok, eskidendi o 15 gün muhabbeti.
Noterden çıkarken yaptırmanız gerek.
15 gün içinde kaza yaparsanız eski sahibinin sigortasından karşılanıyordu, onun hasarsızlığı bozuluyordu. Bu sebeple o işi tamamen kapattılar.
Benim bildiğim bu şekilde düzeltme yapılmıştı,bilgili olan varsa ben de öğreneyim.