• 16-08-2020, 03:47:48
    #10
    RaoulDuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 gün muhabbeti yok hocam, polis görürse affetmez Aldığın gibi direk sigortasını yaptırman gerekiyor.Tecrübe ile sabittir
    Babam trafik polisi olmasa haklısın kesinlikle ve 1 hafta önce ilk sigortamı yaptırdım konuya güncel sahibim
  • 16-08-2020, 03:48:30
    #11
    KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babam trafik polisi olmasa haklısın kesinlikle ve 1 hafta önce ilk sigortamı yaptırdım konuya güncel sahibim
    Bana acımamışlar o zaman.. 13. günüydü motorun
  • 16-08-2020, 03:49:12
    #12
    RaoulDuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana acımamışlar o zaman.. 13. günüydü motorun
    Motorsiklet de durum ne bilgim yok araba da denilen gibi hocam. Geçmiş olsun
  • 16-08-2020, 03:50:43
    #13
    KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bin tl daha fazla geçiriyorlar ilk sigortamı daha 1 hafta önce yaptırdım. Aradaki fark bin tl
    c180 için şahin parası ödememe şaşmamalı bende diyorum bu işte bi iş var
  • 16-08-2020, 03:51:46
    #14
    seric33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    c180 için şahin parası ödememe şaşmamalı bende diyorum bu işte bi iş var
    en iyisi mahallesi sigortacısı hocam çay da hediye
  • 16-08-2020, 04:11:35
    #15
    Platin üye
    Araç ve Motorlu taşıtların hepsinde devir eden kişinin sigortası 15 gün boyunca geçici olarak araçta duruyor diye biliyorum.
  • 16-08-2020, 07:21:23
    #16
    Sigortacı olarak bilgi vereyim. 15 gün hakkınız var.
    Satın aldigjniz kişiden 15 günlük zaman kesildiği için bu hak sizde kalıyor. Kaza durumunda ise eski kişinin poliçesi üzerinden işlem yapılıyor. Satın aldığınız kişinin hasarsizligi bozulmaz. Siz sigorta yaptırırken size yansır bu kaza. Tabi prosedürü biraz can sıkıcı. O yüzden yaptırmanız en sağlıklısı. Arzu ederseniz yardımcı olurum iletişim bilgisi yollarsanız.
  • 16-08-2020, 07:33:58
    #17
    SanalDavetiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, 2. el araç satın aldım. Henüz zorunlu trafik sigortası yaptırmadım. 15 gün süresi var diye okudum internette fakat kesin net bir bilgiye ulaşamadım, bazı arkadaşlarım o yalan kaza yaparsan vs. sorun çıkar sigorta devreye girmez diyor. Ptesi sigorta yaptıracağım fakat pazar günü araç ile işim var. Net bilgisi olan birileri var mı? 15 gün sigortalı mı gözüküyorum yoksa 15 gün yaptırmak için vaktim mi var? Cevaplarınızı bekliyorum, teşekkürler şimdiden.
    RebelFa1con adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle birşey yok, eskidendi o 15 gün muhabbeti.
    Noterden çıkarken yaptırmanız gerek.

    15 gün içinde kaza yaparsanız eski sahibinin sigortasından karşılanıyordu, onun hasarsızlığı bozuluyordu. Bu sebeple o işi tamamen kapattılar.

    Benim bildiğim bu şekilde düzeltme yapılmıştı,bilgili olan varsa ben de öğreneyim.
    KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noter den aldıktan sonra 15 gün süreniz var hocam. 15 gün trafik polisi sorun çıkaramaz kaza yaparsanız ödersiniz sigortalı değilsiniz çünkü, 15 gün sonra ilk sigorta için biz daha 1 hafta önce 1385 tl ödedik. . 15 gün sonra sigortasız kullanırsanız ise polis amcalar arabayı çeker
    Bir şirket 992 TL veriyor biraz fazla odemissiniz.

    RebelFa1con adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz inceledim ve aslında sıfır araçta da varolan birşeymiş 15 gün muhabbeti, o kaldırılınca büyük haberler yapılmış 15 gün sigorta dönemi sona eriyor diye.
    Sonradan açıklama yapılmış,o kısımları kaçırmışım ikinci elde mağduriyeti önlemek adına 15 gün devam ediyormuş
    Sıfır araçta hiç öyle bir durum yok plaka tescil işlemi için sigorta şart.

    seric33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    polis amcalar yakalayana kadar beklerim yakaladıklarında daha dün yaptırdım bi dakka acentemi arayacağım derim sigortam.net i ararım hemen 5 dakkada sigortamı yaptırırım bi daha kontrol edin derim yoluma bakarım son 3 yıldır taktiğim bu
    Yemezler sistem saati diye birşey var her türlü ceza yersiniz en kotu emniyet kemeri cezası yazar. Lakin "uyanık bu geçir cezayı" derse vay haline.

    RaoulDuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 gün muhabbeti yok hocam, polis görürse affetmez Aldığın gibi direk sigortasını yaptırman gerekiyor.Tecrübe ile sabittir
    Polis hiç bir şey diyemez. He insiyatife bağlı aslında. Aracı çeker dava açarsın sistemde gözükmedi der oda
    RebelFa1con adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telaşa gerek yok, abi sigortam yok hemen yaptırıyorum diyince 5-10dk zaman veriyorlar. Ama sigortasızken kaza vs. yaparsanız işte o zaman....
    15 günlük sürede en sıkıntılı durum bu yaralamalı ve ölümlü kaza
    KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bin tl daha fazla geçiriyorlar ilk sigortamı daha 1 hafta önce yaptırdım. Aradaki fark bin tl
    hayır öyle birşey yok 16. Gün %5 zam uygulanır bazı şirketler de tanzim etmez poliçeyi gecikti diye.
    RebelFa1con adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sigortacılar dışında sigorta firmasıyla bizzat işlem yapamıyormuyuz?
    Bildiğim kadarıyla aracılar komisyon alıyor bu işten. sigortam.net gibi manuel bir sistem yapsalar ya da varsa ben bilmiyorum ?
    Bölge müdürlüğü dahi komisyon yazar kendine hatta kendi siteleri de örneğin AXA Allianz bile bizimle.ayni primi çıkarır. Keçi gibi siteler sponsorlar ile ayakta durur. Sonra bir sorun olduğunda da burnundan getirir

    KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babam trafik polisi olmasa haklısın kesinlikle ve 1 hafta önce ilk sigortamı yaptırdım konuya güncel sahibim
    RaoulDuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana acımamışlar o zaman.. 13. günüydü motorun
    motorlarda da aynı hak var ama motorculari sevmiyorlar
    KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motorsiklet de durum ne bilgim yok araba da denilen gibi hocam. Geçmiş olsun
    seric33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    c180 için şahin parası ödememe şaşmamalı bende diyorum bu işte bi iş var
    Bence bir daha görüşün derim çünkü 4.basamak ilk araba için Max rakam 1348 TL en dip rakam 992 TL.
    Fazlası suprimden ötürü olur ( kaza ve gecikme )

    KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en iyisi mahallesi sigortacısı hocam çay da hediye
    Tamamen haklısınız. Ben r10 sifortacisiyim çay yok ama indirim var belki bir filtre kahve içersiniz

    MertBirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç ve Motorlu taşıtların hepsinde devir eden kişinin sigortası 15 gün boyunca geçici olarak araçta duruyor diye biliyorum.
    Sigortacı olarak bilgi vereyim. 15 gün hakkınız var.
    Satın aldigjniz kişiden 15 günlük zaman kesildiği için bu hak sizde kalıyor. Kaza durumunda ise eski kişinin poliçesi üzerinden işlem yapılıyor. Satın aldığınız kişinin hasarsizligi bozulmaz. Siz sigorta yaptırırken size yansır bu kaza. Tabi prosedürü biraz can sıkıcı. O yüzden yaptırmanız en sağlıklısı. Arzu ederseniz yardımcı olurum iletişim bilgisi yollarsanız.