Selamlar, 2. el araç satın aldım. Henüz zorunlu trafik sigortası yaptırmadım. 15 gün süresi var diye okudum internette fakat kesin net bir bilgiye ulaşamadım, bazı arkadaşlarım o yalan kaza yaparsan vs. sorun çıkar sigorta devreye girmez diyor. Ptesi sigorta yaptıracağım fakat pazar günü araç ile işim var. Net bilgisi olan birileri var mı? 15 gün sigortalı mı gözüküyorum yoksa 15 gün yaptırmak için vaktim mi var? Cevaplarınızı bekliyorum, teşekkürler şimdiden.