• 18-10-2017, 22:01:46
    #10
    160 k para verdiğim arabada kronik arıza olursa yakarım o arabayı.
  • 18-10-2017, 22:12:09
    #11
    Geçen yıl 1 hafta kadar kullanmıştım. Kullandığım araç dizel ve 2.2 motordu. Havası için zaten söylenecek birşey yok, tasarım olarak bence mükemmel. Ayrıca 2200 motor versiyonun da gaza bastığınızda kanata ihtiyacınız kalmıyor.
  • 18-10-2017, 22:14:01
    #12
    Ünlü bir atasözü derki ; Range Rover alacaksan 2 tane alacaksın ki biri servisteyken arabasız kalma.
  • 18-10-2017, 22:26:35
    #13
    kasko sigorta masrafina bak yeterli
  • 19-10-2017, 01:41:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ultraslan3556 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam cok ozel olmayacaksa ne is yaptiginizi ogreneblir miyim?
    Reklamcıyım hocam uluslararası.Ayrıca bahsettiğimiz fiyatlara 2016 bmw var.Bmw almak yerine range almak daha mantıklı



    Anlasılan oki aramızda gerçekten kullanan yok hepsi kulaktan dolma bilgiler.Bilmek istediğim sürüş konforu vs değil misal 10bin bakımı nedir kronik arızası yıllık vergisi vesaire.Arabayı aldıktan sonra karsılasabilcek sorunlar ne kadar büyüyebiliyor sormak istediğim bu benzinli alacağım bu arada
  • 19-10-2017, 01:51:52
    #15
    Bende 320i 40.Yıl 2016 Bmw ile bu araç arasında kalmıştım fakat yakıt değerleri ve 4 çeker olması mtv de büyük etken oynadığı bmw tercih ettim fakat ne zaman borusan gitsem serviste çok fazla gördüğüm bir araç belki bakım içindir fakat çok fazla elektronik sistemli bir araç olduğu için sık sık arıza olabiliyormuş, birde yakıt değeri olarak şehir içi ortalama 14-16 litre altına düşmüyor demişti servisteki adam, bunları göz önünde bulundurarak düşünmeni tavsiye ederim ama bir gerçek varki range yani adı ve konforu yeter
  • 19-10-2017, 02:14:03
    #16
    Üyeliği durduruldu
    baristilki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 320i 40.Yıl 2016 Bmw ile bu araç arasında kalmıştım fakat yakıt değerleri ve 4 çeker olması mtv de büyük etken oynadığı bmw tercih ettim fakat ne zaman borusan gitsem serviste çok fazla gördüğüm bir araç belki bakım içindir fakat çok fazla elektronik sistemli bir araç olduğu için sık sık arıza olabiliyormuş, birde yakıt değeri olarak şehir içi ortalama 14-16 litre altına düşmüyor demişti servisteki adam, bunları göz önünde bulundurarak düşünmeni tavsiye ederim ama bir gerçek varki range yani adı ve konforu yeter
    Saol bilgilendirme için hocam şuan bende aynı kısımdayım 320 id 40. yıl & range rover.Yakıt sorun değil.Peki bmw 320 i ed önerirmisiniz 40. yıl ikisi arasında kaldım bayadır?
  • 19-10-2017, 02:49:58
    #17
    Boteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saol bilgilendirme için hocam şuan bende aynı kısımdayım 320 id 40. yıl & range rover.Yakıt sorun değil.Peki bmw 320 i ed önerirmisiniz 40. yıl ikisi arasında kaldım bayadır?
    araç konfor ve sürüş bakımında fevkalade şehir içi kullanımlar gaza gelmem derseniz ki bu imkansız yanlama yapmazsanız 7-6 litre yakıt harcıyor, gazlama durumlarında 8-11 litre yakıt harcama, sürüş bakımında keyif anlatılmaz zaten hocam kronik hata olarak 50bin kilometrede sadece sürüş tahrik hatası oluyor turbo sensörü değişiyor 242 tl borusan fiyatı onun haricinde 50bin km kadar hiç bir sorunla karşılaşmadım ses sistemi zaten arabanın en zevk veren kısmı harman kardon birde sürekli değer kazanan bir yanı var hocam aldığımdan beri 15-24 bin tl arası değer kazandı tek sorun 40.yıl nbt ekran olayı olduğu için kapalı garaj yoksa sakın ama sakın almamanız çok gözde olan bu araçlardan m direksiyon, ayna kapakları, nbt ekran çalıyorlar, araçlarda orjinal bir alarm sistemi olmadı için çok gözde son günlerde benim bulunduğum bölgede benim arabada dahil 5 tane 40.yıl soyuldu buna dikkat ederseniz konforlu ve keyifli sürüşlerin tek arabası
  • 19-10-2017, 03:26:10
    #18
    webster99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ünlü bir atasözü derki ; Range Rover alacaksan 2 tane alacaksın ki biri servisteyken arabasız kalma.