• 04-08-2009, 05:39:12
    #10
    mars dc e-maillerini kontrol ediyor mu sayın roots ?
  • 04-08-2009, 09:48:02
    #11
    Selamlar, roots adlı arkadaşımızın yazdığı tüm mesaja katılıyorum.
    Gerçekten büyük firmalar zarar görüyor bu piyasada.
    Ama normal sıradan firmalar devam ettirecektir ama nereye kadar o da tartışılır.
    Fiyatları daima yukarıda tutmak, hem sizin kalitenizi gösterir hem de vereceğiniz hizmetin kalitesini yükseltir.
    Herkes için hangisi hayırlısıysa geleceğimiz için de o olsun.
  • 04-08-2009, 10:56:45
    #12
    fiyat düştükçe hizmet kalitesi düşer
    müşteri memnuniyeti düşer.

    nixcon faaciası bunun canlı örneğidir.
  • 04-08-2009, 12:31:44
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Söylediklerinizin aksine bu tür uygulamaların Türk şirketlerine faydası olacağını düşünüyorum.

    Tabiki bir çok firma ve datacenter sektöre veda edecektir. Fakat fiyatların bu şekilde düşmesi de Türkiyedeki yüksek trafik maliyeti nedeniyle yurtdışına kaçan müşteriyi geri getirecektir.

    Bir dönem bitiyor ama başka bir dönem başlıyor bunu da unutmamak gerek.
  • 04-08-2009, 15:45:52
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Geogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, roots adlı arkadaşımızın yazdığı tüm mesaja katılıyorum.
    Gerçekten büyük firmalar zarar görüyor bu piyasada.
    Ama normal sıradan firmalar devam ettirecektir ama nereye kadar o da tartışılır.
    Fiyatları daima yukarıda tutmak, hem sizin kalitenizi gösterir hem de vereceğiniz hizmetin kalitesini yükseltir.
    Herkes için hangisi hayırlısıysa geleceğimiz için de o olsun.

    Pahalı olmak kaliteli olmak demekmidir ?

    Biz Türk'ler pahalıdır bu kalitelidir düşüncesinden kurtulmadığımız sürece ucuza mal alamayız. Lütfen yurt dışı firmalarını dikkatli inceleyin hosting sektöründe artık pahalı kavramı limit kavramı tamamen kalkıyor biz hala işte bu pahalı kalitelidir düşüncesindeyiz.

    Hayırlısı
  • 04-08-2009, 18:26:08
    #15
    Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pahalı olmak kaliteli olmak demekmidir ?
    Biz Türk'ler pahalıdır bu kalitelidir düşüncesinden kurtulmadığımız sürece ucuza mal alamayız. Lütfen yurt dışı firmalarını dikkatli inceleyin hosting sektöründe artık pahalı kavramı limit kavramı tamamen kalkıyor biz hala işte bu pahalı kalitelidir düşüncesindeyiz.
    Hayırlısı
    Selamlar, yorumum yanlış anlaşılmış.
    + Ben diyorum ki, biz bu sektörde ilerlemek istiyorsak kesinlikle pahalı satmalıyız ki, bizim vereceğimiz hizmetde kaliteli olsun.
    + Pahalı demek; Eleman sayınızın artması demektir.
    + Müşterinize vereceğiniz cevap süresinin azalması demektir.
    + Sunucularınızın performansı atması demektir.
    + Sizin daha iyi sunucu almanızı sağlamak, sorunsuz hizmet sağlamanızı sağlamak için, pahalı dediğimiz bir miktar normal şartlar altında satış yapmalıyız.
    + Pahalıdan kasıt, iki tarafında memnun olabilmesi ve verilen hizmetin, alınan hizmetin karşılıklı olarak düzenli ve devamlı olmasıdır.
    + Ben diyorum ki, bu sektörde ilerleyecekseniz ''Gel vatandaş, burada hosting 5 ytl, 10 ytl, 20 ytl'', gibi kavramların ortadan kalkması ve yerine sistemli bir biçimde hizmet vermenizdir.
    + Para ile hizmet arasındaki farkı umarım anlatabilmişimdir.
  • 04-08-2009, 19:32:25
    #16
    Telekom fiyatlarına göre çok ucuzlamış. Acaba yurtdışı hatlar ile ilgili bir gelişme var mı ?
  • 04-08-2009, 19:36:01
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyat düştükçe hizmet kalitesi düşer
    müşteri memnuniyeti düşer.
    nixcon faaciası bunun canlı örneğidir.
    mars dc faaciası da gelir belki.
  • 04-08-2009, 19:53:02
    #18
    Geogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, yorumum yanlış anlaşılmış.
    + Ben diyorum ki, biz bu sektörde ilerlemek istiyorsak kesinlikle pahalı satmalıyız ki, bizim vereceğimiz hizmetde kaliteli olsun.
    + Pahalı demek; Eleman sayınızın artması demektir.
    + Müşterinize vereceğiniz cevap süresinin azalması demektir.
    + Sunucularınızın performansı atması demektir.
    + Sizin daha iyi sunucu almanızı sağlamak, sorunsuz hizmet sağlamanızı sağlamak için, pahalı dediğimiz bir miktar normal şartlar altında satış yapmalıyız.
    + Pahalıdan kasıt, iki tarafında memnun olabilmesi ve verilen hizmetin, alınan hizmetin karşılıklı olarak düzenli ve devamlı olmasıdır.
    + Ben diyorum ki, bu sektörde ilerleyecekseniz ''Gel vatandaş, burada hosting 5 ytl, 10 ytl, 20 ytl'', gibi kavramların ortadan kalkması ve yerine sistemli bir biçimde hizmet vermenizdir.
    + Para ile hizmet arasındaki farkı umarım anlatabilmişimdir.

    olumlu ve mantıklı yorum..