• 04-08-2009, 22:02:36
    #28
    Kurumsal PLUS
    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Türkiye'de ki DC'lere yada DC'lerden hizmet veren bayilere laf etmiyorum. Hat fiyatlarının değişmesinden bahsediyorum. Tellcom'un atağı gibi. Umarım bunlar örnek olur. İletişim hakkının insanlara en ucuzdan verilmesi anlaşılır.
    Tellcom’un ciddi bir indirimi yok.. Kendileri ile görüştük TTNET A.Ş bize Gbps de Mbit’i 26 liradan verirken Tellcom 23 Liradan veriyor.. Eğer 3 yıl taahhüt verirseniz bu fiyatlardan veriyorlar her yerde böyle.. Bu fiyatlara vergiler ve özel iletişim vergisi dahil değil!.

    Şuan sanırım Tellcom dan 1 Gbps hat alan kimse de yok.

    Alt yapı Tellcom diye bir şey olamaz her şey Türk Telekom da başlıyor farklı bir Uplink olsa ping süreleri 20 ms değil 70ms olurdu.. Bu konuda Tellcom’un ucuza verişindeki sebep devre sayısının 3G yüzünden çoğalmasıdır. 3G yi herkes duymuştur Tellcom, Turkcell, SuperOnline hepsi aynı kişiye ait

    By.AdSL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osman'a başarıların devamını diliyorum...
    Zor bir meslek ama gerçekten hakkını veren birisi...
    O kadar sunucuyu bir gece taşıması onu unutamam
    Böyle bir sorun olsa geneki Osman sakin ve sorunsuz olarak taşıma yapacaktır...
    Hatların ucuzlaması hoş verici bir durum neden derseniz yabancı ülkelere doğru Osman yavaşça açılma yapacaktır...
    Yurtdışı hattından pek ümit beklemiyorum ama Tellcom'dan gelen hat'dan iyi verim sağlıyacağız...
    Ülkemiz olarak güzel başarılar sağlıyacağımıza eminim...
    Tellcom = TurkTelekom tekrar belirteyim fiyat avantajıda 4-5liradan ibaret sadece

    Tellcom yetkilisi bize fiyat verirken ona sorduğumuz şu soruya aynı bu şekilde cevap verdi.

    “Digerbakır da olsanız İstanbul da Pop noktasının dibinde de olsanız aynı fiyatı alacaksınız”

    Yurt dışı hattı diye bahsettiğin hat Tier1 bir bağlantı içinizde bir çok kişi bu konuda bilgi sahibi değil T1 denilen bu firmalar internetin direk omurgasını oluşturan firmalardır gelen hattın sonlandığı yer internetin omurgası olacağından buradaki fiyat sadece kablonun Türkiye’ye gelirken üzerinden geçen ülkelere verilen paralar yüzünden artıyor olması demektir.

    100Mbit gerçek hattı (100mbit gerçek hattan kastım 10Gbps lik bir AKTİTF UPLINK üzerinden veriliyor olması) 5-10TB trafikle dedicated sunucularınızda kullanıyor olacaksınız hem de kendi ülkenizde.
  • 04-08-2009, 23:48:46
    #29
    osman alanında devrim yapacak adamlar hiç dikkate almıyor ki kullanıcılarını. Ben senin ile bir konu hakkında görüşmüştüm üstünden ne kadar zaman geçti ? 1 ay
  • 05-08-2009, 02:46:25
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tellcom’un ciddi bir indirimi yok.. Kendileri ile görüştük TTNET A.Ş bize Gbps de Mbit’i 26 liradan verirken Tellcom 23 Liradan veriyor.. Eğer 3 yıl taahhüt verirseniz bu fiyatlardan veriyorlar her yerde böyle.. Bu fiyatlara vergiler ve özel iletişim vergisi dahil değil!.
    Osman bey Tellcomu arayıp müşteri temsilcinizi deiştirmenizi öneririm. Tellcomdan söylediğiniz fiyatları almak için bahsettiğiniz kadar hat satın almanıza gerek yok.

    Bunu zaten datacenterların son kullanıcı fiyatlarından da görebilirsiniz.
  • 05-08-2009, 02:53:07
    #31
    Kurumsal PLUS
    Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osman bey Tellcomu arayıp müşteri temsilcinizi deiştirmenizi öneririm. Tellcomdan söylediğiniz fiyatları almak için bahsettiğiniz kadar hat satın almanıza gerek yok.
    Bunu zaten datacenterların son kullanıcı fiyatlarından da görebilirsiniz.
    Bende sizin bu konuyu araştırmanızı öneririm yorum yazmadan önce

    Bu bahsettiğim 1Gbps fiyatı bunun altında fiyat alan hiç kimse yok! Kesinlikle yok

    Böyle bir şey olsa Türkiye de özel internet sağlayıcıları hariç (Superonline gibi, Koçnet gibi) sadece veri merkezi işi yapan İstanbul’daki 5 firma hariç en büyük bant genişliğini biz kullanıyoruz (Netinternet Olarak).. Tellcom’mun bize bu konuda yanlış fiyat verme ihtimali olabilir mi sizce?
  • 05-08-2009, 02:56:11
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Olabilmiş demek ki ?

    Orayı bilmiyorum ama istanbuldan Müşteri temsilcisi Özer Bey ile görüşme imkanınız olursa size ayrıca ve özellikle fiyat tablosunu göndermesini isteyin.

    Yada isterseniz müsait bir zamanınızda gelirseniz beraber Superonline merkez binasına Boğaç beyle bir toplantı yapalım.

    Daha bu gün toplantıdan çıkıp almış olduğum bilgileri isimleri ile size aksediyorum sizce araştırma yapmamış gibimiyim ?
  • 05-08-2009, 03:02:06
    #33
    Kurumsal PLUS
    Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olabilmiş demek ki ?
    Orayı bilmiyorum ama istanbuldan Müşteri temsilcisi Özer Bey ile görüşme imkanınız olursa size ayrıca ve özellikle fiyat tablosunu göndermesini isteyin.
    Yada isterseniz müsait bir zamanınızda gelirseniz beraber Superonline merkez binasına Boğaç beyle bir toplantı yapalım.
    Daha bu gün toplantıdan çıkıp almış olduğum bilgileri isimleri ile size aksediyorum sizce araştırma yapmamış gibimiyim ?
    500Mbit 29 TL
    1000Mbit 23 TL

    Bize verilen fiyatlar bunlar.. Tüm alt yapı, cihaz karşı tarafa ait bu dediğinizi kendi müşteri temsilcimize ileteceğim..

    Onun bana üzerine basa, basa söylediği şey Diğerbakır’da da olsanız, İstanbulda da olsanız aynı fiyat olacak

    Bana ereken Bant genişliği 1 Gbps olduğundan ben buna göre fiyat istedim kendilerinden..
  • 05-08-2009, 03:04:24
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Görüşme tarihleri alım şartları v.s zamana göre değişiklik göstermiş olabilir. Perşembe günkü toplantımızda bende tekar bu fiyatları kendilerine ileticem.

    Bu arada konu gene dağıldı. Mars telekomun konusu Tellcom konusu oldu.

    Kendilerine tekrar başarılar dilerim.
  • 05-08-2009, 03:14:17
    #35
    Kurumsal PLUS
    Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görüşme tarihleri alım şartları v.s zamana göre değişiklik göstermiş olabilir. Perşembe günkü toplantımızda bende tekar bu fiyatları kendilerine ileticem.
    Bu arada konu gene dağıldı. Mars telekomun konusu Tellcom konusu oldu.
    Kendilerine tekrar başarılar dilerim.
    Haklısın konu dağılmasın..

    Son olarak 10Gbps hattı direk almamız durumunda da fiyat değişmez diye ayrıca belirttiler.. Fiyatı daha da alta çekebilmek adına ne gerekiyorsa teklif ettik teminat göstererek.. Bu yüzden bu kadar kesin konuşuyorum.. Hattı kullananlar neyi ne kadara veriyor bunu bilmem ancak bant genişliğini arttırmak ve daha fazla bant genişliğinde mal edişi düşürmek için bir strateji belirlemiş ve buna göre mal edişten aşağıya veriyor olabilirler..

    Bende bu söylediklerini “Hani olmazmış?” diye ileteceğim kendilerine sabah ilk iş
  • 05-08-2009, 04:19:53
    #36
    TTNET pahalı kaliteli, TELLCOM ucuz kalitesiz mi ?

    Kalitesiz ise Turkcell neden tellcom kullanıyor ?