Selamlar, roots adlı arkadaşımızın yazdığı tüm mesaja katılıyorum.
Gerçekten büyük firmalar zarar görüyor bu piyasada.
Ama normal sıradan firmalar devam ettirecektir ama nereye kadar o da tartışılır.
Fiyatları daima yukarıda tutmak, hem sizin kalitenizi gösterir hem de vereceğiniz hizmetin kalitesini yükseltir.
Herkes için hangisi hayırlısıysa geleceğimiz için de o olsun.