Geogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, yorumum yanlış anlaşılmış.
+ Ben diyorum ki, biz bu sektörde ilerlemek istiyorsak kesinlikle pahalı satmalıyız ki, bizim vereceğimiz hizmetde kaliteli olsun.
+ Pahalı demek; Eleman sayınızın artması demektir.
+ Müşterinize vereceğiniz cevap süresinin azalması demektir.
+ Sunucularınızın performansı atması demektir.
+ Sizin daha iyi sunucu almanızı sağlamak, sorunsuz hizmet sağlamanızı sağlamak için, pahalı dediğimiz bir miktar normal şartlar altında satış yapmalıyız.
+ Pahalıdan kasıt, iki tarafında memnun olabilmesi ve verilen hizmetin, alınan hizmetin karşılıklı olarak düzenli ve devamlı olmasıdır.
+ Ben diyorum ki, bu sektörde ilerleyecekseniz ''Gel vatandaş, burada hosting 5 ytl, 10 ytl, 20 ytl'', gibi kavramların ortadan kalkması ve yerine sistemli bir biçimde hizmet vermenizdir.
+ Para ile hizmet arasındaki farkı umarım anlatabilmişimdir.

olumlu ve mantıklı yorum..