Geogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, roots adlı arkadaşımızın yazdığı tüm mesaja katılıyorum.
Gerçekten büyük firmalar zarar görüyor bu piyasada.
Ama normal sıradan firmalar devam ettirecektir ama nereye kadar o da tartışılır.
Fiyatları daima yukarıda tutmak, hem sizin kalitenizi gösterir hem de vereceğiniz hizmetin kalitesini yükseltir.
Herkes için hangisi hayırlısıysa geleceğimiz için de o olsun.

Pahalı olmak kaliteli olmak demekmidir ?

Biz Türk'ler pahalıdır bu kalitelidir düşüncesinden kurtulmadığımız sürece ucuza mal alamayız. Lütfen yurt dışı firmalarını dikkatli inceleyin hosting sektöründe artık pahalı kavramı limit kavramı tamamen kalkıyor biz hala işte bu pahalı kalitelidir düşüncesindeyiz.

Hayırlısı