• 25-07-2019, 20:15:10
    #19
    Reveloper
    ercnakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hosting paketleri satıyor olsam insanların mağdur olmaması için ya da mağdur olan insanların daha fazla mağdur olmaması için çalışırdım. Bu işlemi de kalitemle ve hizmetimle ve vermiş olduğum güvenle sağlardım.

    Git mağdur ol sonra gel demek yanlış, kesinlikle yapmazdım.

    Ayrıca konu şikayetimi natro adına açtım siz alınmayın üstünüze.

    Ayrıca windowsta php çalıştırmak isteyebilirim ki bu olan normal bir davranış. Firma sitemi wordpress kurup, Asp.Net ile yazdığım ve satışını yaptığım yazılımlarımı da burada barındırabilirim.Ayrıca şuan aradığım hosting firmaları yok sadece arkadaşların sunduğu firmaları da göz önünde bulundurabilirim düşüncesiyle yanıtlıyorum.


    Bahsettiğim gibi sizinle bir alakası yok. İlglendiğiniz ve yanıt verdiğiniz için teşekkür ediyorum.

    Konu amacı dışına çıkmaması için yanıt verseniz bile size cevap vermeyeceğim.
    Üzerime birşey alındığım yok topluluk forumu burası yorum yapıyorum. 12 yılını ver çalış çabala, 230 sayfa tez hazırla, yurtdışında firmalara danışmanlık ver gelinen nokta bu . Siz haklısınız.

    https://www.r10.net/hosting-sirketle...kurallari.html
  • 25-07-2019, 20:26:15
    #20
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzerime birşey alındığım yok topluluk forumu burası yorum yapıyorum. 12 yılını ver çalış çabala, 230 sayfa tez hazırla, yurtdışında firmalara danışmanlık ver gelinen nokta bu . Siz haklısınız.

    https://www.r10.net/hosting-sirketle...kurallari.html

    Ne yazik ki bende yazılım konusunda 13. seneme giriyorum. Var bizimde Türkiye genelinde yazılım danışmanlığı verdiğiz firmalarımız

    Kurallar vardır illaki her yerde olduğu gibi de, terbiyesizlik, hakaret, küfür, küçük düşürme vb. gibi kelimeler ve eylemlerde bulunmadığım için kural linkini atmanız mantıklı gelmedi. Topluluk forumu olduğu için kişisel yorumlarda bulundum.

    Yoksa, sizi banlatırım mı demek istiyorsunuz?

    Neyse, sağlıcakla kalın. Umarım tekrardan görüşürüz
  • 25-07-2019, 20:30:39
    #21
    Reveloper
    ercnakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yazik ki bende yazılım konusunda 13. seneme giriyorum. Var bizimde Türkiye genelinde yazılım danışmanlığı verdiğiz firmalarımız

    Kurallar vardır illaki her yerde olduğu gibi de, terbiyesizlik, hakaret, küfür, küçük düşürme vb. gibi kelimeler ve eylemlerde bulunmadığım için kural linkini atmanız mantıklı gelmedi. Topluluk forumu olduğu için kişisel yorumlarda bulundum.

    Yoksa, sizi banlatırım mı demek istiyorsunuz?

    Neyse, sağlıcakla kalın. Umarım tekrardan görüşürüz
    Est. niye sizi banlatiyim? Aynı fikirde olmadığım herkesi banlatacaksam mahfolduk. Belkide ben hatalıyım? Belki alternatif bir tez düşüncemi çürütecek? Düşüncenize fikirlerinize saygı duyuyorum ancak ben aynı fikri paylaşmıyorum. Sizinde saygı duyduğunuzu düşündüğüm için dürüstçe dostça tartıştık -ki bir yazılımcıyla karşı fikirleri tartışmak güzel birşey herkese bir şeyler katar Konu çığırından çıkmasın hoşçakalın. (Mesajların silinmesini isterseniz belirtin lütfen.)
  • 25-07-2019, 21:11:40
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ozermurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde kaydettiğim domaini başkası kaydetmisti. sonuç iade alamadım mümkün olmayacağını söylemişlerdi.. o zamandan beri natroyla çalışmıyorum
    Sizin para nereye gitmiş?
  • 26-07-2019, 00:42:47
    #23
    WMPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin para nereye gitmiş?
    keselerine. Domain iade yapilamiyormus
  • 26-07-2019, 00:58:20
    #24
    Üyeliği durduruldu
    ercnakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu zamana kadar çok fazla sıkıntı yaşamamıştım ama;

    Geçenlerde windows hostingimde php çalıştıramayınca kadar çokta olmasa da memnundum. Orda da paramızla rezil olduk. Gel gelelim ki bugün kü işlem hepten canımı sıktı. Nasıl olduysa artık müşterimin web sitesi açılmaz oldu. Sorun nedir diye ticket açıyorum sorunla alakalı bir yanıt yok. Neyse yazışmalardan x saat sonra site açıldı. Bu seferde sistemde yüklü haber fotoları kaybolmuş. Bunu sorunca da zaten ftp de fotolar yok deyip dalga geçtiler. Hadi bu işlerden anlamasam yutacağım da malesef yazılım işiyle uğraşıyorum.

    Kendi sistemimde, haber eklerken fotosuz kaydetmeye izin vermiyor zorunlu alan iken nasıl fotosuz ekleyebilirim? Dbden eklemişimdir herhalde.

    Gel gelelim natro pişmanlıktır sloganına bende katılıyorum artık. Hosting sürem biter bitmez hemen başka bir firmayla anlaşacağım.

    Slogan; natro pişmanlıktır..
    6 sene önce natrodan hizmet alıyordum yavaşlamalar php çalıştırmamalar vs oldu sonra bir arkadaşın önerisiyle @alastyr; 'a geçtim. 5-6 senedir alastyr kullanıyorum nadirde olsa problem yaşadığımda sağolsunlar yardımcı oluyorlar. Bi göz gezdirmenizi öneririm.
  • 26-07-2019, 01:59:56
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ozermurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keselerine. Domain iade yapilamiyormus
    Domain nerede ? Komik bir durum. Ben olsam 50-100 lira demem cümle aleme reklamlarını yaparım.
  • 26-07-2019, 02:18:37
    #26
    WMPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain nerede ? Komik bir durum. Ben olsam 50-100 lira demem cümle aleme reklamlarını yaparım.
    baska biri daha önce kayıt etmiş. Kayıt edilmiş domaini boş gosteriyorlar 😂
  • 26-07-2019, 02:47:04
    #27
    Üyeliği durduruldu
    ozermurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baska biri daha önce kayıt etmiş. Kayıt edilmiş domaini boş gosteriyorlar 😂
    Hocam bu senin problemin değilki hocam senin paran nereye gitmiş sinir oldum resmen **************.