WMPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain nerede ? Komik bir durum. Ben olsam 50-100 lira demem cümle aleme reklamlarını yaparım.
baska biri daha önce kayıt etmiş. Kayıt edilmiş domaini boş gosteriyorlar 😂