Konu
Bir natro klasiği
26-07-2019, 02:18:37
#26
ozermurat
WMPlus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Domain nerede ? Komik bir durum. Ben olsam 50-100 lira demem cümle aleme reklamlarını yaparım.
baska biri daha önce kayıt etmiş. Kayıt edilmiş domaini boş gosteriyorlar 😂