• 25-07-2019, 18:58:50
    #10
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    @Burti; hocanın reseller hizmetini şiddetle tavsiye ediyorum @ercnakar;
    https://www.r10.net/reseller-hosting...029012029.html
  • 25-07-2019, 18:59:21
    #11
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Natro, Veridyen, Guzelhost hepsi kaliteli firmalar ama her zaman dediğimiz gibi; yerli firma pişmanlıktır.
    yabancı fiyat-performans önerisi yapabilir misiniz hocam.
  • 25-07-2019, 19:16:29
    #12
    alfonzofaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yabancı fiyat-performans önerisi yapabilir misiniz hocam.
    Şöyle söyleyeyim, ben TR’deki bir firmada VDS 3gb ram’li sunucuya aylık 150 lira verecektim eğer devam etseydim. Ama devam etmedim ben Vultr’de aylık oto yedeklemeli 2gb ram’li sunucuya 12 dolar yani yaklaşık 70 lira veriyorum. Sitem anlık 50-60 online alıyor ve maksimum şuan %20 cpu tüketiyor. Digitalocean, Vultr vb bunlar sağlam firmalar. Ben sunucu pro’su değilim ama bundan sonra yerli firmalarla asla iş yapmam.
  • 25-07-2019, 19:31:53
    #13
    @TahsinCetinkaya; @Burti; hocanın sunucularını inceleyeceğim.

    Bencede yerli hosting firmaları artık tercih edilmemeli..
  • 25-07-2019, 19:33:44
    #14
    Reveloper
    ercnakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede yerli hosting firmaları artık tercih edilmemeli..
    git madur ol gel kapımız açık tecrübeyle sabit konuşuyorum 13. yılım bu sektörde
  • 25-07-2019, 19:39:04
    #15
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Burti; hocanın reseller hizmetini şiddetle tavsiye ediyorum @ercnakar;
    https://www.r10.net/reseller-hosting...029012029.html
    alfonzofaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yabancı fiyat-performans önerisi yapabilir misiniz hocam.
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle söyleyeyim, ben TR’deki bir firmada VDS 3gb ram’li sunucuya aylık 150 lira verecektim eğer devam etseydim. Ama devam etmedim ben Vultr’de aylık oto yedeklemeli 2gb ram’li sunucuya 12 dolar yani yaklaşık 70 lira veriyorum. Sitem anlık 50-60 online alıyor ve maksimum şuan %20 cpu tüketiyor. Digitalocean, Vultr vb bunlar sağlam firmalar. Ben sunucu pro’su değilim ama bundan sonra yerli firmalarla asla iş yapmam.
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    git madur ol gel kapımız açık tecrübeyle sabit konuşuyorum 13. yılım bu sektörde

    git madur ol gel yeni müşteri potansiyeli için olumsuz kelime olmuş Mağdur olmamamız için çalışmalar yapabilirsiniz Bu konu sayesinde de mağdur olan kullanıcılara referanslarınızı ve kalitenizi iletebilirsiniz.
  • 25-07-2019, 19:54:08
    #16
    Reveloper
    ercnakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    git madur ol gel yeni müşteri potansiyeli için olumsuz kelime olmuş Mağdur olmamamız için çalışmalar yapabilirsiniz Bu konu sayesinde de mağdur olan kullanıcılara referanslarınızı ve kalitenizi iletebilirsiniz.
    Mağdur olmamanız için ben ne yapabilirimki? Dolar-euro yükseliyor keseni düşünecek olan sensin benlik hiç bir durum yok. Sorun şurada windows sunucuda php çalışır ancak sağlıklı çalışmaz isteğin baştan yanlış hocam -ki istediğin hizmet bende yok windows makinada php bende vermiyorum zaten. Sizin için kalite windows makinada php çalıştırmak ise benim için kalite windows makinada php çalıştırmamak.
  • 25-07-2019, 20:08:56
    #17
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mağdur olmamanız için ben ne yapabilirimki? Dolar-euro yükseliyor keseni düşünecek olan sensin benlik hiç bir durum yok. Sorun şurada windows sunucuda php çalışır ancak sağlıklı çalışmaz isteğin baştan yanlış hocam -ki istediğin hizmet bende yok windows makinada php bende vermiyorum zaten. Sizin için kalite windows makinada php çalıştırmak ise benim için kalite windows makinada php çalıştırmamak.
    ben hosting paketleri satıyor olsam insanların mağdur olmaması için ya da mağdur olan insanların daha fazla mağdur olmaması için çalışırdım. Bu işlemi de kalitemle ve hizmetimle ve vermiş olduğum güvenle sağlardım.

    Git mağdur ol sonra gel demek yanlış, kesinlikle yapmazdım.

    Ayrıca konu şikayetimi natro adına açtım siz alınmayın üstünüze.

    Ayrıca windowsta php çalıştırmak isteyebilirim ki bu olan normal bir davranış. Firma sitemi wordpress kurup, Asp.Net ile yazdığım ve satışını yaptığım yazılımlarımı da burada barındırabilirim.Ayrıca şuan aradığım hosting firmaları yok sadece arkadaşların sunduğu firmaları da göz önünde bulundurabilirim düşüncesiyle yanıtlıyorum.


    Bahsettiğim gibi sizinle bir alakası yok. İlglendiğiniz ve yanıt verdiğiniz için teşekkür ediyorum.

    Konu amacı dışına çıkmaması için yanıt verseniz bile size cevap vermeyeceğim.
  • 25-07-2019, 20:14:05
    #18
    Yakında kamu spotu çekilecek natro pişmanlıktır diye özellikle erler film çekecek spotu