@Burti; hocanın reseller hizmetini şiddetle tavsiye ediyorum @ercnakar;
https://www.r10.net/reseller-hosting...029012029.html
Bir natro klasiği
30
●1.676
- 25-07-2019, 18:58:50
- 25-07-2019, 18:59:21yabancı fiyat-performans önerisi yapabilir misiniz hocam.Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2019, 19:16:29Şöyle söyleyeyim, ben TRdeki bir firmada VDS 3gb ramli sunucuya aylık 150 lira verecektim eğer devam etseydim. Ama devam etmedim ben Vultrde aylık oto yedeklemeli 2gb ramli sunucuya 12 dolar yani yaklaşık 70 lira veriyorum. Sitem anlık 50-60 online alıyor ve maksimum şuan %20 cpu tüketiyor. Digitalocean, Vultr vb bunlar sağlam firmalar. Ben sunucu prosu değilim ama bundan sonra yerli firmalarla asla iş yapmam.alfonzofaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2019, 19:31:53@TahsinCetinkaya; @Burti; hocanın sunucularını inceleyeceğim.
Bencede yerli hosting firmaları artık tercih edilmemeli.. - 25-07-2019, 19:33:44git madur ol gel kapımız açıkercnakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tecrübeyle sabit konuşuyorum 13. yılım bu sektörde
- 25-07-2019, 19:39:04TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülealfonzofaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBurti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
git madur ol gel yeni müşteri potansiyeli için olumsuz kelime olmuş
Mağdur olmamamız için çalışmalar yapabilirsiniz
Bu konu sayesinde de mağdur olan kullanıcılara referanslarınızı ve kalitenizi iletebilirsiniz.
- 25-07-2019, 19:54:08Mağdur olmamanız için ben ne yapabilirimki? Dolar-euro yükseliyor keseni düşünecek olan sensin benlik hiç bir durum yok. Sorun şurada windows sunucuda php çalışır ancak sağlıklı çalışmaz isteğin baştan yanlış hocam -ki istediğin hizmet bende yok windows makinada php bende vermiyorum zaten. Sizin için kalite windows makinada php çalıştırmak ise benim için kalite windows makinada php çalıştırmamak.ercnakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2019, 20:08:56ben hosting paketleri satıyor olsam insanların mağdur olmaması için ya da mağdur olan insanların daha fazla mağdur olmaması için çalışırdım. Bu işlemi de kalitemle ve hizmetimle ve vermiş olduğum güvenle sağlardım.Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Git mağdur ol sonra gel demek yanlış, kesinlikle yapmazdım.
Ayrıca konu şikayetimi natro adına açtım siz alınmayın üstünüze.
Ayrıca windowsta php çalıştırmak isteyebilirim ki bu olan normal bir davranış. Firma sitemi wordpress kurup, Asp.Net ile yazdığım ve satışını yaptığım yazılımlarımı da burada barındırabilirim.Ayrıca şuan aradığım hosting firmaları yok sadece arkadaşların sunduğu firmaları da göz önünde bulundurabilirim düşüncesiyle yanıtlıyorum.
Bahsettiğim gibi sizinle bir alakası yok. İlglendiğiniz ve yanıt verdiğiniz için teşekkür ediyorum.
Konu amacı dışına çıkmaması için yanıt verseniz bile size cevap vermeyeceğim.
tecrübeyle sabit konuşuyorum 13. yılım bu sektörde