alfonzofaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yabancı fiyat-performans önerisi yapabilir misiniz hocam.
Şöyle söyleyeyim, ben TR’deki bir firmada VDS 3gb ram’li sunucuya aylık 150 lira verecektim eğer devam etseydim. Ama devam etmedim ben Vultr’de aylık oto yedeklemeli 2gb ram’li sunucuya 12 dolar yani yaklaşık 70 lira veriyorum. Sitem anlık 50-60 online alıyor ve maksimum şuan %20 cpu tüketiyor. Digitalocean, Vultr vb bunlar sağlam firmalar. Ben sunucu pro’su değilim ama bundan sonra yerli firmalarla asla iş yapmam.