yabancı fiyat-performans önerisi yapabilir misiniz hocam.
Şöyle söyleyeyim, ben TRdeki bir firmada VDS 3gb ramli sunucuya aylık 150 lira verecektim eğer devam etseydim. Ama devam etmedim ben Vultrde aylık oto yedeklemeli 2gb ramli sunucuya 12 dolar yani yaklaşık 70 lira veriyorum. Sitem anlık 50-60 online alıyor ve maksimum şuan %20 cpu tüketiyor. Digitalocean, Vultr vb bunlar sağlam firmalar. Ben sunucu prosu değilim ama bundan sonra yerli firmalarla asla iş yapmam.