yabancı fiyat-performans önerisi yapabilir misiniz hocam.
Şöyle söyleyeyim, ben TRdeki bir firmada VDS 3gb ramli sunucuya aylık 150 lira verecektim eğer devam etseydim. Ama devam etmedim ben Vultrde aylık oto yedeklemeli 2gb ramli sunucuya 12 dolar yani yaklaşık 70 lira veriyorum. Sitem anlık 50-60 online alıyor ve maksimum şuan %20 cpu tüketiyor. Digitalocean, Vultr vb bunlar sağlam firmalar. Ben sunucu prosu değilim ama bundan sonra yerli firmalarla asla iş yapmam.
git madur ol gel kapımız açık

tecrübeyle sabit konuşuyorum 13. yılım bu sektörde
git madur ol gel yeni müşteri potansiyeli için olumsuz kelime olmuş

Mağdur olmamamız için çalışmalar yapabilirsiniz

Bu konu sayesinde de mağdur olan kullanıcılara referanslarınızı ve kalitenizi iletebilirsiniz.