Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üzerime birşey alındığım yok topluluk forumu burası yorum yapıyorum. 12 yılını ver çalış çabala, 230 sayfa tez hazırla, yurtdışında firmalara danışmanlık ver gelinen nokta bu . Siz haklısınız.

https://www.r10.net/hosting-sirketle...kurallari.html

Ne yazik ki bende yazılım konusunda 13. seneme giriyorum. Var bizimde Türkiye genelinde yazılım danışmanlığı verdiğiz firmalarımız

Kurallar vardır illaki her yerde olduğu gibi de, terbiyesizlik, hakaret, küfür, küçük düşürme vb. gibi kelimeler ve eylemlerde bulunmadığım için kural linkini atmanız mantıklı gelmedi. Topluluk forumu olduğu için kişisel yorumlarda bulundum.

Yoksa, sizi banlatırım mı demek istiyorsunuz?

Neyse, sağlıcakla kalın. Umarım tekrardan görüşürüz