Ne yazik ki bende yazılım konusunda 13. seneme giriyorum. Var bizimde Türkiye genelinde yazılım danışmanlığı verdiğiz firmalarımız
Kurallar vardır illaki her yerde olduğu gibi de, terbiyesizlik, hakaret, küfür, küçük düşürme vb. gibi kelimeler ve eylemlerde bulunmadığım için kural linkini atmanız mantıklı gelmedi. Topluluk forumu olduğu için kişisel yorumlarda bulundum.
Yoksa, sizi banlatırım mı demek istiyorsunuz?
Neyse, sağlıcakla kalın. Umarım tekrardan görüşürüz