ozermurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimde kaydettiğim domaini başkası kaydetmisti. sonuç iade alamadım mümkün olmayacağını söylemişlerdi.. o zamandan beri natroyla çalışmıyorum
Sizin para nereye gitmiş?