Bizde bir ara Bakırköydeydik Sagolsun Tiger Cafe denilen uyusuk genclerin mekanından gelen yüksek ses nedeniyle sinirlerimiz 1.5 ayda gerildiği için tekrar tasındık
Bizde bir ara Bakırköydeydik Sagolsun Tiger Cafe denilen uyusuk genclerin mekanından gelen yüksek ses nedeniyle sinirlerimiz 1.5 ayda gerildiği için tekrar tasındık
Ofisiniz çok iyi olmuş...
Bu arada şirket kimin. ?
Tiger konusunda haklısınız
Ofis bizim. Çiklet İletişim Tasarım ve Org. Tic. Ltd. Şti.
İstanbul'a bende ofis açmak istediğimi hatta bu konuda yardım iç dekorasyon konusunda yardım istemiştim. İstanbul'a gelecek ay tekrardan geldiğimde bu tür fikir verici yerleri görmekte güzel olur. Sizinle bir randevu günü ayarlarsak çok iyi olur.
Bizde bir ara Bakırköydeydik Sagolsun Tiger Cafe denilen uyusuk genclerin mekanından gelen yüksek ses nedeniyle sinirlerimiz 1.5 ayda gerildiği için tekrar tasındık
Ofisiniz çok iyi olmuş...
Bu arada şirket kimin. ?
Siz yine iyi dayanmışsınız.
Bizim ofis zemin katta.Adamın teki geldi geçen arabasını park etti tam ofisin önüne,4 cam açık ve son ses müzik.