hmakdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun...

Bizde bir ara Bakırköydeydik Sagolsun Tiger Cafe denilen uyusuk genclerin mekanından gelen yüksek ses nedeniyle sinirlerimiz 1.5 ayda gerildiği için tekrar tasındık

Ofisiniz çok iyi olmuş...

Bu arada şirket kimin. ?

Tiger konusunda haklısınız

Ofis bizim. Çiklet İletişim Tasarım ve Org. Tic. Ltd. Şti.