Hayırlı olsun...

Bizde bir ara Bakırköydeydik Sagolsun Tiger Cafe denilen uyusuk genclerin mekanından gelen yüksek ses nedeniyle sinirlerimiz 1.5 ayda gerildiği için tekrar tasındık

Ofisiniz çok iyi olmuş...

Bu arada şirket kimin. ?