• 31-03-2010, 14:06:21
    #10
    AKINCI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun umarım sorunun en kısa sürede hallolur..


    Sağolun Teşekkürler
  • 31-03-2010, 17:29:33
    #11
    Benim siteleri ve Forumzinciri.com sitesini başka bir hostring firmasına taşıyacağız ama
    cpanele giremiyoruz.

    Aldığım hata şöyle:


    Thank You for installing cPanel / WHM.


    This server is currently not licensed. Please contact the server administrator. Other services available on this server such as web services are likely functioning normally. (Cannot read license file)


    Once the license on this server is active, you will no longer see this message. If you have installed a license since loading this page, click here to reload.


  • 31-03-2010, 19:36:50
    #12
    Nesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer bana öncenden Bilgi maili yollasaydın DirectI API ve WHMCS otomasyonu ile ilgili bir bug nedeniyle oluşan bu hatayı en kısa zamanda gideririz niteliğinde bir mail yollasaydın bu gün burada böyle bişey olmazdı.


    29 Mart 2010 tarihinde zaten sistemde hata olduğunu yazmışım. Ama aldığın hostları domainleri reklam yapmak için gelip buraya tek tek yazmak niyetindeysen birşey diyemem. Amaç ortada
  • 01-04-2010, 09:12:32
    #13
    Alıntı
    29 Mart 2010 tarihinde zaten sistemde hata olduğunu yazmışım. Ama aldığın hostları domainleri reklam yapmak için gelip buraya tek tek yazmak niyetindeysen birşey diyemem. Amaç ortada
    Amacım reklam olsa buraya yazmazdım, Hem burası Ciddi bir forum sitesidir öyle senin ve benim kurduğumuz forumlara benzemiyor. Burada kendi isimimle üye oldum kendi resmimi koydum burada banlanmaya asla niyetim yok kimseyi de banlamayada uğraşım yok..
    PM yi buraya taşımakla hatalarını kapatmayı çalışıyorsan malesef yanılıyorsun, çünkü biraz daha uzarsa bu iş, senden şikayetçi kişilerin açık adreslerini ve cep numaralarına kadar yazarım buraya, Asla kanıtsız bişey yapmam.

    NOT:
    Böyle bir olayın buraya taşınmasından dolayı gerçekten çok üzgün olduğumu belirtmek isterim ve r10.net ailesinden kendi adıma özür diliyorum.
  • 01-04-2010, 14:15:25
    #14
    Silver üyelik insanların kalbine bakılarak verilmiyor. -18 bir sürü silver var forumda ayrıca r10 da adaletsizlik yapabiliyor ki yaptı.

    kötü bir durum Nesim kardeş herkese güvenmemeni öneririm.
    arkadaş dediğin böyle yaparsa gerisini düşünemiyorum.
  • 01-04-2010, 14:29:29
    #15
    Ganez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Silver üyelik insanların kalbine bakılarak verilmiyor. -18 bir sürü silver var forumda ayrıca r10 da adaletsizlik yapabiliyor ki yaptı.

    kötü bir durum Nesim kardeş herkese güvenmemeni öneririm.
    arkadaş dediğin böyle yaparsa gerisini düşünemiyorum.
    Artık sanalda kimseye güvenilmez olduğunu bir kere daha anladım.
    Teşekkürler..
  • 01-04-2010, 19:52:24
    #16
    Ganez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Silver üyelik insanların kalbine bakılarak verilmiyor. -18 bir sürü silver var forumda ayrıca r10 da adaletsizlik yapabiliyor ki yaptı.

    kötü bir durum Nesim kardeş herkese güvenmemeni öneririm.
    arkadaş dediğin böyle yaparsa gerisini düşünemiyorum.
    Konunun tamamını okuduğundan emin misin?

    Kimsenin domaininin bir başkasına verildiği felan yok ortada. Domainler kendi kontrol panelinde duruyor. Domainleri bir başkasına versem neden bu arkadaşın kendi sitesi açılıyor hala? Ortada böyle birşeyin olmadığını kanıtlarıyla gösteriyorum ve hala inatla anlamamaya özen gösteriyorsunuz.

    Aklı başında olan şu kalın harflerle yazmış olduğum cümlenin izahını yapsın?
  • 02-04-2010, 08:39:26
    #17
    enforcer Müslüm KARACA sen önce kendine bir site yap ve müşterilerinin maillerine ticketlerine özenle cevap ver hizmetini yap.
    Eğer bir yanlış anlaşma var ise, bu yanlış anlaşma senden kaynaklanıyor.
    Ki sen bugün hizmetlerini iyi şekilde yapsaydın benim burada ve başka forumlarda bu konuyu açmaya ne gereği vardı, söylüyorum sana ne gereği vardı?
  • 02-04-2010, 13:09:18
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş Olsun.