Silver üyelik insanların kalbine bakılarak verilmiyor. -18 bir sürü silver var forumda ayrıca r10 da adaletsizlik yapabiliyor ki yaptı.

kötü bir durum Nesim kardeş herkese güvenmemeni öneririm.
arkadaş dediğin böyle yaparsa gerisini düşünemiyorum.