Alıntı
29 Mart 2010 tarihinde zaten sistemde hata olduğunu yazmışım. Ama aldığın hostları domainleri reklam yapmak için gelip buraya tek tek yazmak niyetindeysen birşey diyemem. Amaç ortada
Amacım reklam olsa buraya yazmazdım, Hem burası Ciddi bir forum sitesidir öyle senin ve benim kurduğumuz forumlara benzemiyor. Burada kendi isimimle üye oldum kendi resmimi koydum burada banlanmaya asla niyetim yok kimseyi de banlamayada uğraşım yok..
PM yi buraya taşımakla hatalarını kapatmayı çalışıyorsan malesef yanılıyorsun, çünkü biraz daha uzarsa bu iş, senden şikayetçi kişilerin açık adreslerini ve cep numaralarına kadar yazarım buraya, Asla kanıtsız bişey yapmam.
NOT:
Böyle bir olayın buraya taşınmasından dolayı gerçekten çok üzgün olduğumu belirtmek isterim ve
r10.net ailesinden kendi adıma özür diliyorum.