Ganez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Silver üyelik insanların kalbine bakılarak verilmiyor. -18 bir sürü silver var forumda ayrıca r10 da adaletsizlik yapabiliyor ki yaptı.

kötü bir durum Nesim kardeş herkese güvenmemeni öneririm.
arkadaş dediğin böyle yaparsa gerisini düşünemiyorum.
Artık sanalda kimseye güvenilmez olduğunu bir kere daha anladım.
Teşekkürler..