Silver üyelik insanların kalbine bakılarak verilmiyor. -18 bir sürü silver var forumda ayrıca r10 da adaletsizlik yapabiliyor ki yaptı.
kötü bir durum Nesim kardeş herkese güvenmemeni öneririm.
arkadaş dediğin böyle yaparsa gerisini düşünemiyorum.
Konunun tamamını okuduğundan emin misin?
Kimsenin domaininin bir başkasına verildiği felan yok ortada. Domainler kendi kontrol panelinde duruyor.
Domainleri bir başkasına versem neden bu arkadaşın kendi sitesi açılıyor hala? Ortada böyle birşeyin olmadığını kanıtlarıyla gösteriyorum ve hala inatla anlamamaya özen gösteriyorsunuz.
Aklı başında olan şu kalın harflerle yazmış olduğum cümlenin izahını yapsın?