• 30-03-2010, 12:57:32
    #1
    Değerli r10 kullanıcıları Hostfirmam.Net ile Host + Domain alış verişim oldu hem kendilerinde bilgisayar alkdım hemde yakın bir arkadaşımdır aynı sofradan yemek yedik,
    ( enforcer ) bu kişi benim arkadaşımdır şimdi burada SİLVER ÜYE dir.

    Dün sitelerimin wohis bilgilerine baktım başkasının adına kayıtlanmış :S bir anda hacklendiğimi sandım, fakat hack felan yok çünkü mail adresimi hiç kullanmıyorum sadece 3 ayda bir bakıyorum. enforcer benim domainleri bir başkasına ya satmış yada satacak kendisiyle biraz telefondan konuştuk sözde düzeletecekmiş ama hala düzeltmedi.
    bu arada o kişiden yaklaşık 8/10 domain host aldım hostlarından çok sorun yaşadım ve hostlarımı değiştirdim..

    Yarına kadar düzelteme yapılmazsa savcılığa suç duyurusundan bulunacağım.
    Gerekirse bu konu altında r10.net üyeliği olmayan şikayetçi site sahiplerinin msn ve tlf adreslerini de yazarım.

    Kanıt:


    Alıntı
    Sayın nesim temel (makas),

    LÜTFEN BU MESAJI DİKKATLİCE OKUYUNUZ VE GÜVENLİĞİNİZ AÇISINDAN SAKLAYINIZ.

    Öncelikle bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Sipariş vermiş olduğunuz hosting hesabı sistem tarafından oluşturulmuş olup bilgileriniz aşağıda belirtilmiştir.

    Eğer siparişiniz esnasında domain ( alan adı ) siparişi verdiyseniz. Bilgileriniz global veritabanında stabil olarak kayıt edilinceye kadar alan adınıza ulaşamayabilirsiniz. Bu süre en fazla 24-48 saat sürmektedir.

    Hesap bilgileriniz:

    Hosting Paketi: HF-SP250
    Domain: sonsayfam.com
    Bu gün ödenmesi gereken: 0.00 TL
    Bir sonraki ödenecek tutar: 0.00 TL
    Ödeme Döngüsü: Free Account
    Bir sonraki hesap kesim tarihi: 00/00/0000

    Giriş bilgileriniz:

    Kullanıcı adı: sonsayfa
    Şifre: FkAvwBgGxp

    cPanel Linki: http://212.252.30.17:2082/
    Alan adınız aktif olduğunda

    http://www.sonsayfam.com:2082/

    Sunucu bilgisi

    Server Adı: cPanel
    Server IP: 212.252.30.17

    Sunucu Nameserver bilgileri

    Nameserver 1: ns1.hostfirmam.net (212.252.30.17)
    Nameserver 2: ns2.hostfirmam.net (212.252.30.17)

    Dosyalarınızı web sitenize göndermek:

    Geçici olarak aşağıda verilen ip üzerinden giriş yaparak dosyalarınızı gönderebilirsiniz.

    Geçici FTP Adresi: ftp://212.252.30.17

    Alan adınız aktif olduktan sonra ise aşağıdaki şekilde erişime devam edebilirsiniz.

    FTP Adresi: sonsayfam.com
    Website Adresi: http://www.sonsayfam.com

    E-posta ayarları:

    E-posta hesaplarınız için gerekli ayarlar.

    POP3 Host Address: mail.sonsayfam.com
    SMTP Host Address: mail.sonsayfam.com
    Username: hesapadı@sonsayfam.com
    Password: Kontrol panelinizden belirlediğiniz şifre

    Bizi seçtiğiniz için teşekkür ederiz.

    Müslüm KARACA
    Hostfirmam İnternet Hizmetleri

    Buda başkasının üzerine olan dnstools.com dan wohis:
    Alıntı
    Registration Service Provided By: HOSTFIRMAM.NET
    Contact: +90.2126438528
    Website: http://www.hostfirmam.net

    Alan Adi: SONSAYFAM.COM

    Kaydedici:
    None
    Kadri ELMA (bilgi@urfaagasi.net)
    Sanliurfa
    SanliUrfa
    Merkez,63100
    TR
    Tel. +09.2126438528

    Olusturulma Tarihi: 24-Nov-2007
    Bitis Tarihi: 24-Nov-2010

    Nameserver Sunuculari:
    ns2.hostfirmam.net
    ns1.hostfirmam.net


    Yonetici Iletisim Bilgileri:
    None
    Kadri ELMA (bilgi@urfaagasi.net)
    Sanliurfa
    SanliUrfa
    Merkez,63100
    TR
    Tel. +09.2126438528

    Teknik Sorumlu Iletisim Bilgileri:
    None
    Kadri ELMA (bilgi@urfaagasi.net)
    Sanliurfa
    SanliUrfa
    Merkez,63100
    TR
    Tel. +09.2126438528

    Odeme Yetkilisi Iletisim Bilgileri:
    None
    Kadri ELMA (bilgi@urfaagasi.net)
    Sanliurfa
    SanliUrfa
    Merkez,63100
    TR
    Tel. +09.2126438528

    Durum:ACTIVE
  • 30-03-2010, 13:40:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Vay be, anlatılanlar doğruysa geçmiş olsun, kötü bir durum .
  • 30-03-2010, 13:43:44
    #3
    TurkALB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be, anlatılanlar doğruysa geçmiş olsun, kötü bir durum .

    Gerçekten doğru olmasa buraya yazmazdım, kimse üyeliğinin durdurulmasını istemez.

    TurkALB teşekkürler.
  • 30-03-2010, 15:54:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yer sağlayıcıya bu hakkı kim veriyor anlamış değilim .

    Geçmiş olsun
  • 30-03-2010, 17:02:59
    #5
    KadirYLDRM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yer sağlayıcıya bu hakkı kim veriyor anlamış değilim .

    Geçmiş olsun

    sağolun.
  • 31-03-2010, 01:18:38
    #6


    Resimde de görüldüğü üzere kimse kimsenin domainine el koymuş değil. Kontrol paneline girmeden domainlerini kontrol etmeden gelip buraya konu açması imzamda belirttiğim özellikleri taşıyan bir müşteri olmasından kaynaklanmaktadır.

    DirectI API ve WHMCS otomasyonu ile ilgili bir bug nedeniyle oluşan bu hatayı bize ne şekilde bildirdiği zaten ortada ve bu konu moderatör arkadaşlara iletildi.

    Konu ile ilgili bir de video hazırladım.

    http://www.kontrolpanel.in/video/38/WHMCS-Bug

    Uzun zamandır r10'dayım. İlk şikayet konumuzu arkadaşımız dediğimiz insanlar açıyor
  • 31-03-2010, 11:00:43
    #7
    enforcer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Resimde de görüldüğü üzere kimse kimsenin domainine el koymuş değil. Kontrol paneline girmeden domainlerini kontrol etmeden gelip buraya konu açması imzamda belirttiğim özellikleri taşıyan bir müşteri olmasından kaynaklanmaktadır.

    DirectI API ve WHMCS otomasyonu ile ilgili bir bug nedeniyle oluşan bu hatayı bize ne şekilde bildirdiği zaten ortada ve bu konu moderatör arkadaşlara iletildi.

    Konu ile ilgili bir de video hazırladım.

    http://www.kontrolpanel.in/video/38/WHMCS-Bug

    Uzun zamandır r10'dayım. İlk şikayet konumuzu arkadaşımız dediğimiz insanlar açıyor
    Alıntı
    imzamda belirttiğim özellikleri taşıyan bir müşteri olmasından kaynaklanmaktadır.
    Müşteriye karşı saygılı olmalısın ve imzandaki "Düşük kaliteli piyasanın, düşük kaliteli müşterisi çok olur."

    Aslında suç bizdeki seni dost arkadaş bildik.. katkımız olsun diye alışveriş yaptık değerli r10.Net Ailesi ben burda kimsenin ekmeğiyle oynamaya ve banlamaya niyetim yok.

    Ama arkadaşa cevap hakkımı kullanmak istiyorum..

    Senden aldığım Domainler ve Hostlar:

    Sonsayfam.com
    Heysohbet.com
    Mimarlarinsaat.com
    Mimarlaryapi.com
    Makas.Tk
    wp10.net
    Yenibeslerotomotiv.com

    sana yolladığım müşteriler :

    Forumzinciri.com
    Cetlesme.com
    Sohbet76.com


    Senden şikayetçi site
    1. http://vbulletindata.com/14314-wwwho...almayiniz.html ( Mehmet Sıtkı Avşar)
    2. Forumzinciri.com


    Yukardaki siteler senin kesintili hostlarından dolayı hostları değiştirecekler/ değiştiler!

    Senden sonra çalıştığım siteler:

    Sekershell.com
    Zamanbilisim.com
    İstdizayn.com


    Senden sonra başka sitelerden aldığım hostlar domainler:

    Gijonsan.com
    Sohbet2.com
    Yegane.Net
    NesimTemel.com

    Sekershell.com dan İRCD sunucusu aldım..

    Eğer Ben Düşük bir müşteri olsaydım yukardaki firmalarla çalışmazdım!
    Peki onları neden buraya yazmıyorum şikayetçi olmuyorum hiç dğüşündünmü?
    Çünkü adamlar aldıkları paranın hakkını en iyi şekilde Hizmetlerini kusursuz yapıyorlar..

    Eğer yarın veya başka bir zaman hangi firma olursa olsun bana hizmette kusur edecekse veya benim dominlerimi başkalarının üzerine geçirmeye teşebbüs ederlerse hiç çekinmden burada veya başka forumlarda konuyu açarım ve her türlü hakkımı savunurum.

    Eğer bana öncenden Bilgi maili yollasaydın DirectI API ve WHMCS otomasyonu ile ilgili bir bug nedeniyle oluşan bu hatayı en kısa zamanda gideririz niteliğinde bir mail yollasaydın bu gün burada böyle bişey olmazdı.
  • 31-03-2010, 13:49:18
    #8
    Geçmiş olsun umarım sorunun en kısa sürede hallolur..
  • 31-03-2010, 14:02:32
    #9
    Müslüm beyi msn'den tanırım zamanında sponsor olarak dağıttıkları hostu bile kullandım.Host gayet iyidi ve müslüm bey msnden tanıdığım en yardımcı insan ne zaman birşey sorsam erinmez bana bir sürü bilgi bulurdu ortada bir yanlış anlaşılmanın olduğunu düşünüyorum