Resimde de görüldüğü üzere kimse kimsenin domainine el koymuş değil. Kontrol paneline girmeden domainlerini kontrol etmeden gelip buraya konu açması imzamda belirttiğim özellikleri taşıyan bir müşteri olmasından kaynaklanmaktadır.
DirectI API ve WHMCS otomasyonu ile ilgili bir bug nedeniyle oluşan bu hatayı bize ne şekilde bildirdiği zaten ortada ve bu konu moderatör arkadaşlara iletildi.
Konu ile ilgili bir de video hazırladım.
http://www.kontrolpanel.in/video/38/WHMCS-Bug
Uzun zamandır r10'dayım. İlk şikayet konumuzu arkadaşımız dediğimiz insanlar açıyor
Alıntı
imzamda belirttiğim özellikleri taşıyan bir müşteri olmasından kaynaklanmaktadır.
Müşteriye karşı saygılı olmalısın ve imzandaki "
Düşük kaliteli piyasanın, düşük kaliteli müşterisi çok olur."
Aslında suç bizdeki seni dost arkadaş bildik.. katkımız olsun diye alışveriş yaptık değerli
r10.Net Ailesi ben burda kimsenin ekmeğiyle oynamaya ve banlamaya niyetim yok.
Ama arkadaşa cevap hakkımı kullanmak istiyorum..
Senden aldığım Domainler ve Hostlar:
Sonsayfam.com
Heysohbet.com
Mimarlarinsaat.com
Mimarlaryapi.com
Makas.Tk
wp10.net
Yenibeslerotomotiv.com
sana yolladığım müşteriler :
Forumzinciri.com
Cetlesme.com
Sohbet76.com
Senden şikayetçi site
1.
http://vbulletindata.com/14314-wwwho...almayiniz.html ( Mehmet Sıtkı Avşar)
2. Forumzinciri.com
Yukardaki siteler senin kesintili hostlarından dolayı hostları değiştirecekler/ değiştiler! Senden sonra çalıştığım siteler:
Sekershell.com
Zamanbilisim.com
İstdizayn.com
Senden sonra başka sitelerden aldığım hostlar domainler:
Gijonsan.com
Sohbet2.com
Yegane.Net
NesimTemel.com
Sekershell.com dan İRCD sunucusu aldım..
Eğer Ben Düşük bir müşteri olsaydım yukardaki firmalarla çalışmazdım!
Peki onları neden buraya yazmıyorum şikayetçi olmuyorum hiç dğüşündünmü?
Çünkü adamlar aldıkları paranın hakkını en iyi şekilde Hizmetlerini kusursuz yapıyorlar..
Eğer yarın veya başka bir zaman hangi firma olursa olsun bana hizmette kusur edecekse veya benim dominlerimi başkalarının üzerine geçirmeye teşebbüs ederlerse hiç çekinmden burada veya başka forumlarda konuyu açarım ve
her türlü hakkımı savunurum.
Eğer bana öncenden Bilgi maili yollasaydın
DirectI API ve WHMCS otomasyonu ile ilgili bir bug nedeniyle oluşan bu hatayı en kısa zamanda gideririz niteliğinde bir mail yollasaydın bu gün burada böyle bişey olmazdı.