EyberBiLişim ! Yeter Artık.
24
●1.226
- 07-01-2010, 18:43:00Üyeliği durdurulduÖncelikle Murat bey,bu davranışınızı gerçekten size yakıştıramadım.Daha öncede böyle bir durum yaşamıştık fakat siz haklısınız diyerek bizimle çalışmaya devam etmiştiniz.Telefonlarımızı arasaydınız muhakkak cevap verilirdi ki,sadece son 4-5 gündür birkaç problem nedeniyle telefonlara cevap verilmiyordu.Burak bey ile görüştük.Domainindeki soruna bizde anlam veremedik ve Directi kaynaklı bir sorun olduğunu kendisine belirttik.Kendisinin de bu olayı anlayışla karşıladığını ve domainini bugün alacağını belirtmek isterim.
3 haftadır bekliyorum dediğiniz eğer gerçekten 3 hafta ise ödemenizi hemen yapacağım.Fakat okadar olmadığı konusunda emin olduğumu da söyleyebilirim.Bunlar bir yana bize telefon dışında hiçbir şekilde bildirimde bulunulmadı.Eğer bulunulsaydı bu konuda emin olun ki bir işlem yapılırdı Murat bey.Yinede ben siz haklısınız diyerek bizimle çalışmamanızı anlayışla karşılıyor,birlikte çalışacağız firmalar ile hayırlı işler diliyorum.
Saygılarımla, - 08-01-2010, 21:21:11Üyeliği durdurulduSizin zaten kendinize ait bir paneliniz mevcut sanıyorsam.SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2010, 22:23:12Üyeliği durdurulduKonuyu dikkatle takip ediyorum. Bakalım ne olacak.
Dipnot: Yaklaşık 6 ay kadar host sağladı. Yaşamadığım sorun kalmadı. Hiç memnun kalarak ayrılmadım. Fakat kimse desteğini inkar edemez burda. Msn'de bile her zaman cevap veriyor. Geç yada yavaş farketmez sonuçta cevap veriyor ve sorunu halletmeye çalışıyor. - 08-01-2010, 23:47:47Üyeliği durdurulduHesabınızda toplam 9 domain var.Dikkatli bakın.SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler yorumunuz için, o dönem gerçekten bizim için sıkıntılı bir dönemdi.Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-01-2010, 01:35:53Düzenleyip yeni paneli atarsanız, tabiki de olur.EyberBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Attığınız panelde sadece .zbedirinsaat.com mevcut.
Saat 01:34, bugün irtibariyle Plesk panel kuracağınızı belirttiniz. Gerçi, yine pek ummuyorum lakin, bu başlıklar ardında kurmanız lazım.
Kurmazsanız da kesinlikle ücreti geri alıyorum. İyi geceler.