• 06-01-2010, 21:18:28
    #10
    Onlarda iletişim adreslerimiz mevcut. En azında keşke arasalardı, yada telefonlarımızı açsalardı. Yine de anlayışları için birşey diyemeyeceğim, ama artık çalışamayacağım kendilerinle. Eğer ki hakkım varsa helal olsun.
  • 06-01-2010, 22:11:35
    #11
    Siz cPanel lisans ücretinizi ödediniz ve firmanız lisans süresini uzatmadı ise gerçekten hoş bir durum değil.

    Geçmiş olsun.
  • 07-01-2010, 18:43:00
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle Murat bey,bu davranışınızı gerçekten size yakıştıramadım.Daha öncede böyle bir durum yaşamıştık fakat siz haklısınız diyerek bizimle çalışmaya devam etmiştiniz.Telefonlarımızı arasaydınız muhakkak cevap verilirdi ki,sadece son 4-5 gündür birkaç problem nedeniyle telefonlara cevap verilmiyordu.Burak bey ile görüştük.Domainindeki soruna bizde anlam veremedik ve Directi kaynaklı bir sorun olduğunu kendisine belirttik.Kendisinin de bu olayı anlayışla karşıladığını ve domainini bugün alacağını belirtmek isterim.

    3 haftadır bekliyorum dediğiniz eğer gerçekten 3 hafta ise ödemenizi hemen yapacağım.Fakat okadar olmadığı konusunda emin olduğumu da söyleyebilirim.Bunlar bir yana bize telefon dışında hiçbir şekilde bildirimde bulunulmadı.Eğer bulunulsaydı bu konuda emin olun ki bir işlem yapılırdı Murat bey.Yinede ben siz haklısınız diyerek bizimle çalışmamanızı anlayışla karşılıyor,birlikte çalışacağız firmalar ile hayırlı işler diliyorum.

    Saygılarımla,
  • 08-01-2010, 17:13:32
    #13
    Artık bu sorunlar gerçekten boğdu. Bu arada bende domain panelimi istiyorum. Gerekli çeviriler için, bekleyemeyeceğim.

    İyi akşamlar.
  • 08-01-2010, 21:21:11
    #14
    Üyeliği durduruldu
    SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık bu sorunlar gerçekten boğdu. Bu arada bende domain panelimi istiyorum. Gerekli çeviriler için, bekleyemeyeceğim.

    İyi akşamlar.
    Sizin zaten kendinize ait bir paneliniz mevcut sanıyorsam.
  • 08-01-2010, 22:16:29
    #15
    Verdiğiniz panelde bir domain var. Onda da hiçbir işlem yapılmıyor. Msn'ye girin de, ayrıntılı konuşalım isterseniz.
  • 08-01-2010, 22:23:12
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu dikkatle takip ediyorum. Bakalım ne olacak.

    Dipnot: Yaklaşık 6 ay kadar host sağladı. Yaşamadığım sorun kalmadı. Hiç memnun kalarak ayrılmadım. Fakat kimse desteğini inkar edemez burda. Msn'de bile her zaman cevap veriyor. Geç yada yavaş farketmez sonuçta cevap veriyor ve sorunu halletmeye çalışıyor.
  • 08-01-2010, 23:47:47
    #17
    Üyeliği durduruldu
    SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiğiniz panelde bir domain var. Onda da hiçbir işlem yapılmıyor. Msn'ye girin de, ayrıntılı konuşalım isterseniz.
    Hesabınızda toplam 9 domain var.Dikkatli bakın.

    Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu dikkatle takip ediyorum. Bakalım ne olacak.

    Dipnot: Yaklaşık 6 ay kadar host sağladı. Yaşamadığım sorun kalmadı. Hiç memnun kalarak ayrılmadım. Fakat kimse desteğini inkar edemez burda. Msn'de bile her zaman cevap veriyor. Geç yada yavaş farketmez sonuçta cevap veriyor ve sorunu halletmeye çalışıyor.
    Teşekkürler yorumunuz için, o dönem gerçekten bizim için sıkıntılı bir dönemdi.
  • 09-01-2010, 01:35:53
    #18
    EyberBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabınızda toplam 9 domain var.Dikkatli bakın.
    Düzenleyip yeni paneli atarsanız, tabiki de olur.

    Attığınız panelde sadece .zbedirinsaat.com mevcut.

    Saat 01:34, bugün irtibariyle Plesk panel kuracağınızı belirttiniz. Gerçi, yine pek ummuyorum lakin, bu başlıklar ardında kurmanız lazım.

    Kurmazsanız da kesinlikle ücreti geri alıyorum. İyi geceler.