SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık bu sorunlar gerçekten boğdu. Bu arada bende domain panelimi istiyorum. Gerekli çeviriler için, bekleyemeyeceğim.

İyi akşamlar.
Sizin zaten kendinize ait bir paneliniz mevcut sanıyorsam.