Konu
EyberBiLişim ! Yeter Artık.
08-01-2010, 17:13:32
#13
SqReaL
Artık bu sorunlar gerçekten boğdu. Bu arada bende domain panelimi istiyorum. Gerekli çeviriler için, bekleyemeyeceğim.
İyi akşamlar.