Konu
EyberBiLişim ! Yeter Artık.
08-01-2010, 22:16:29
#15
SqReaL
Verdiğiniz panelde bir domain var. Onda da hiçbir işlem yapılmıyor. Msn'ye girin de, ayrıntılı konuşalım isterseniz.