Konu
EyberBiLişim ! Yeter Artık.
06-01-2010, 21:18:28
#10
SqReaL
Onlarda iletişim adreslerimiz mevcut. En azında keşke arasalardı, yada telefonlarımızı açsalardı. Yine de anlayışları için birşey diyemeyeceğim, ama artık çalışamayacağım kendilerinle. Eğer ki hakkım varsa helal olsun.