Onlarda iletişim adreslerimiz mevcut. En azında keşke arasalardı, yada telefonlarımızı açsalardı. Yine de anlayışları için birşey diyemeyeceğim, ama artık çalışamayacağım kendilerinle. Eğer ki hakkım varsa helal olsun.