Öncelikle Murat bey,bu davranışınızı gerçekten size yakıştıramadım.Daha öncede böyle bir durum yaşamıştık fakat siz haklısınız diyerek bizimle çalışmaya devam etmiştiniz.Telefonlarımızı arasaydınız muhakkak cevap verilirdi ki,sadece son 4-5 gündür birkaç problem nedeniyle telefonlara cevap verilmiyordu.Burak bey ile görüştük.Domainindeki soruna bizde anlam veremedik ve Directi kaynaklı bir sorun olduğunu kendisine belirttik.Kendisinin de bu olayı anlayışla karşıladığını ve domainini bugün alacağını belirtmek isterim.

3 haftadır bekliyorum dediğiniz eğer gerçekten 3 hafta ise ödemenizi hemen yapacağım.Fakat okadar olmadığı konusunda emin olduğumu da söyleyebilirim.Bunlar bir yana bize telefon dışında hiçbir şekilde bildirimde bulunulmadı.Eğer bulunulsaydı bu konuda emin olun ki bir işlem yapılırdı Murat bey.Yinede ben siz haklısınız diyerek bizimle çalışmamanızı anlayışla karşılıyor,birlikte çalışacağız firmalar ile hayırlı işler diliyorum.

Saygılarımla,