Karenet REZİLLİĞİ !!!
40
●1.911
- 02-01-2010, 13:17:21

Bir zamanlar böyle deyipte şimdi böyle demenize şaşıyorum.Sponsor olduğumuz halde size hissettirmememiz bile birşeydir.Ama birkaçgün siteler kapalı kalınca hemen bir kötü oluyorsak vay halimize... - 02-01-2010, 17:46:15Üyeliği durdurulduhocam o kadar aradık ettik dünya kadar msn den ileti yazdım tamam özür dilerim hocam yedeklerimizi veriniz bizde müşterilere dağıtalım artık ne yapalım kısmet buymuş tekrar özür dilerim yeni sunucuya aktarmayın bizi hocam yedekleri verin yeterliMakaleYazimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2010, 17:56:59Üyeliği durduruldueee hak ediyorsunuz .. 2 kuruşluk adamlara bedava host verirseniz hem 1 sene kahrını hemde böyle saçma sapan yazılarını çekmekle YÜKÜMLÜSÜNÜZ.MakaleYazimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2010, 19:59:45Üyeliği durduruldubiraz TERBİYELİ OL TERBİYESİZ HERİF !!! 2 KURUŞLUK ADAMMIŞ SENİN MARKA OLDUĞUN YERDE ETİKETİ BEN KOYARIM TERBİYESİZLİĞİN LÜZMU YOK !Sunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2010, 20:08:51silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bu sorunun cevabını merak ediyorum açıklama getirebilirmisiniz ? - 02-01-2010, 21:04:12Genelleme yaparak konuşuyorum belki bu kişide aynısı olabilir.
R10 da zaten okadar çok kendini kurnaz sanan kişiler mevcutki ; Önce bir müşteri portföyü oluşturuyor sanatçıymış yok ünlüymüş hitli siteymiş pr değeri alexa değeri olan siteymiş gibi.
Kendi müşterisinden ücreti çatır çatır alıp gidip bu paraları bir güzel yedikden sonra geliyor r10 a reseller sponsor hosting sponsor yok hatta vps sponsporlukları alıp aynı işleme devam ediyorlar.Herhangi bir sorun yaşandığında sponsor kişi suçlu idamlık
acaba müşterilerinden para alıp da sponsor hostinglere ücret vermemek de hiç mi suç yok ? - 02-01-2010, 21:51:20Üyeliği durduruldusoldier66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi ordan git aç karnını doyur beleşci ... etiket koyarmış hiç güleceğim yoktu . dilenci gibi sponsor host host diye gezeceğine git paranla adam gibi host alsaydında yüzün kızarmasaydı . Evet doğru diyon sen 2 kuruş bile etmezsin terbiyesiz hırbat seni.. Hiç güleceğim yoktu ya
adam host alamıyor bize etiket basacakmış .... günün fıkrası


