Bir zamanlar böyle deyipte şimdi böyle demenize şaşıyorum.Sponsor olduğumuz halde size hissettirmememiz bile birşeydir.Ama birkaçgün siteler kapalı kalınca hemen bir kötü oluyorsak vay halimize...