Genelleme yaparak konuşuyorum belki bu kişide aynısı olabilir.

R10 da zaten okadar çok kendini kurnaz sanan kişiler mevcutki ; Önce bir müşteri portföyü oluşturuyor sanatçıymış yok ünlüymüş hitli siteymiş pr değeri alexa değeri olan siteymiş gibi.
Kendi müşterisinden ücreti çatır çatır alıp gidip bu paraları bir güzel yedikden sonra geliyor r10 a reseller sponsor hosting sponsor yok hatta vps sponsporlukları alıp aynı işleme devam ediyorlar.Herhangi bir sorun yaşandığında sponsor kişi suçlu idamlık
acaba müşterilerinden para alıp da sponsor hostinglere ücret vermemek de hiç mi suç yok ?