soldier66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biraz TERBİYELİ OL TERBİYESİZ HERİF !!! 2 KURUŞLUK ADAMMIŞ SENİN MARKA OLDUĞUN YERDE ETİKETİ BEN KOYARIM TERBİYESİZLİĞİN LÜZMU YOK !

Hadi ordan git aç karnını doyur beleşci ... etiket koyarmış hiç güleceğim yoktu . dilenci gibi sponsor host host diye gezeceğine git paranla adam gibi host alsaydında yüzün kızarmasaydı . Evet doğru diyon sen 2 kuruş bile etmezsin terbiyesiz hırbat seni.. Hiç güleceğim yoktu ya adam host alamıyor bize etiket basacakmış .... günün fıkrası