• 02-01-2010, 22:48:44
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Bedava dağıtılan promosyon bir ürünün üzerinde bile para ile satılmaz yazar. Bizlerde sponsor olarak verdiğimiz resellerların içindeki sitelere para ile host edilmez mi yazdırmamız gerekiyor acaba...
  • 02-01-2010, 23:11:58
    #20
    soldier66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam o kadar aradık ettik dünya kadar msn den ileti yazdım tamam özür dilerim hocam yedeklerimizi veriniz bizde müşterilere dağıtalım artık ne yapalım kısmet buymuş tekrar özür dilerim yeni sunucuya aktarmayın bizi hocam yedekleri verin yeterli
    yanlış bir anlaşılma söz konusu olmuş hernekadar sponsor bir işlemde olsa...
    akabinde kişinin özürü dile gelmiş yukarıdaki alıntıdanda anladıgımız gibi...
    ve yine sonrasındada büyük bir erdemlik ile konuya yaklaşan hosting sahibi...
    keşke tüm şikayetler bu dogrultuda çözüm bulsa...
    iki tarafada geçmiş olsun dileklerimi iletir...
    yanlış anlaşılma karşısında her iki tarafında anlayışlı ve orta yolu bulucu sözcüklerinden ötürü tebrik ederim...

    Tekrar Geçmiş Olsun...
  • 02-01-2010, 23:15:27
    #21
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelleme yaparak konuşuyorum belki bu kişide aynısı olabilir.

    R10 da zaten okadar çok kendini kurnaz sanan kişiler mevcutki ; Önce bir müşteri portföyü oluşturuyor sanatçıymış yok ünlüymüş hitli siteymiş pr değeri alexa değeri olan siteymiş gibi.
    Kendi müşterisinden ücreti çatır çatır alıp gidip bu paraları bir güzel yedikden sonra geliyor r10 a reseller sponsor hosting sponsor yok hatta vps sponsporlukları alıp aynı işleme devam ediyorlar.Herhangi bir sorun yaşandığında sponsor kişi suçlu idamlık
    acaba müşterilerinden para alıp da sponsor hostinglere ücret vermemek de hiç mi suç yok ?
    Düşüncelerine aynen katılıyorum Sn:@DHS zaten benim anlatmak istediğimde bu fakat hani bir adet vardır ya adam idamlık da olsa son bir isteğin varmı diye sorarlar bende bu açıdan bir sorayım dedim, arkadaş konuyu okuduğu halde cevap yazamadığına göre sanırım satmış, bir çok kişi var böyle sponsor alıpda satan, buda böyle sanırım

    Bu durumda sponsor olan kişilerin bir kez daha oturup gerçek manada sponsorluk vermelerini düşünmesi gerekli,ve iyi takip etmeli, uğraşamam diyorsada vermemeledir şahsi kanaatim budur.
  • 03-01-2010, 01:05:21
    #22
    Macrohosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşüncelerine aynen katılıyorum Sn:@DHS zaten benim anlatmak istediğimde bu fakat hani bir adet vardır ya adam idamlık da olsa son bir isteğin varmı diye sorarlar bende bu açıdan bir sorayım dedim, arkadaş konuyu okuduğu halde cevap yazamadığına göre sanırım satmış, bir çok kişi var böyle sponsor alıpda satan, buda böyle sanırım

    Bu durumda sponsor olan kişilerin bir kez daha oturup gerçek manada sponsorluk vermelerini düşünmesi gerekli,ve iyi takip etmeli, uğraşamam diyorsada vermemeledir şahsi kanaatim budur.
    Bugüne kadar DHS ile 1 kere sponsorluk hizmeti bu forumda vermedik.Büyümek ve kendi firmanızı tanıtmak için sponsporluk vermenize gerek yok.

    Zaten sponsorluk kavramını bazı kitleler yeterince ciddiye almıyor 1000 2000 adet sponsorluk olaylarına da iyice sinir olmaya başladım.Bir kaç firma 1000 2000 tane sponsorluk veriyor diye okadar hostu bir arada bile göremeyen coluk cocuk bile özenip bende 1000 tane vereceğim diyerek konu açıyorlar.
    Herhangi bir sorun olduğunda ki sorunsuz sunucum var diyen adam en başta yalan söyler benim gözümde (%100 Sorunsuz bir makine asla olmadı aslada olmayacaktır.Hatanın ve sorununun ne zaman nereden geleceği bilinmez.) daha sonra bu sorunlar çıkınca örnek bu konudaki gibi firma sahibi ilgilenemiyor veya başka sebeplerden dolayı sorunu hızlıca çözemeyince vay efendim sen dolandırıcısın sen emek hırsızısın yok efendime söyleyeyim rezalet sakın alışveriş yapmayın tarzinda konular ile firmanızın prestijini kaybettiriyorsunuz.

    1 kaç saat önce bir başka konuda da 1000 `lerce hosting sponsorluk konusunu okudum 1 gb alan diğer hersey sınırız 1 yıl sponsorluk teklifinde bulunup daha sonra msn de 1 yıllık hizmet alın 2.yıl bedava olsun diye insanları dolandırmakla uğraşan kişileri gördük.

    Hokkabazlık yapmaktan insanları kandırmakdan vazgeçildiği zaman bu sektör emin adımlarla ilerler ama çoluk cocuğun bu sektörde böyle at koşturması devam ettikce çok çok fazla bir beklenti kesinlikle düşünmeyin.

    Konuya dönecek olursak ne olursa olsun sponsorlukda verilmiş firmanın itibarını bir kenara bırakıp kul hakkı yememek adına yedekleri geri verilmeli.Zaten ahiretde varsa bir hakkın söke söke alırsın arkadaş daha fazla konu dallandırıp bulandırmaya gerek yok yedek vermek 5 dk sürmeyecek işlem.

    Sözüm firma sahibi ve mağdur kişiye hitaben değildir yine genelleme yaparak konuşuyorum her ikisinide tanımam ama firma sahibi olan arkadaş sana tek tavsiyem keşke parasını aldığın bir müşterin böyle bir konu açsa sana eminim bu kadar koymaz. (ücretsiz hizmet verdiğin birinin böyle konular açması sanırım daha fazla insana koyar )
  • 03-01-2010, 01:19:56
    #23
    Üyeliği durduruldu
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugüne kadar DHS ile 1 kere sponsorluk hizmeti bu forumda vermedik.Büyümek ve kendi firmanızı tanıtmak için sponsporluk vermenize gerek yok.

    Zaten sponsorluk kavramını bazı kitleler yeterince ciddiye almıyor 1000 2000 adet sponsorluk olaylarına da iyice sinir olmaya başladım.Bir kaç firma 1000 2000 tane sponsorluk veriyor diye okadar hostu bir arada bile göremeyen coluk cocuk bile özenip bende 1000 tane vereceğim diyerek konu açıyorlar.
    Herhangi bir sorun olduğunda ki sorunsuz sunucum var diyen adam en başta yalan söyler benim gözümde (%100 Sorunsuz bir makine asla olmadı aslada olmayacaktır.Hatanın ve sorununun ne zaman nereden geleceği bilinmez.) daha sonra bu sorunlar çıkınca örnek bu konudaki gibi firma sahibi ilgilenemiyor veya başka sebeplerden dolayı sorunu hızlıca çözemeyince vay efendim sen dolandırıcısın sen emek hırsızısın yok efendime söyleyeyim rezalet sakın alışveriş yapmayın tarzinda konular ile firmanızın prestijini kaybettiriyorsunuz.

    1 kaç saat önce bir başka konuda da 1000 `lerce hosting sponsorluk konusunu okudum 1 gb alan diğer hersey sınırız 1 yıl sponsorluk teklifinde bulunup daha sonra msn de 1 yıllık hizmet alın 2.yıl bedava olsun diye insanları dolandırmakla uğraşan kişileri gördük.

    Hokkabazlık yapmaktan insanları kandırmakdan vazgeçildiği zaman bu sektör emin adımlarla ilerler ama çoluk cocuğun bu sektörde böyle at koşturması devam ettikce çok çok fazla bir beklenti kesinlikle düşünmeyin.

    Konuya dönecek olursak ne olursa olsun sponsorlukda verilmiş firmanın itibarını bir kenara bırakıp kul hakkı yememek adına yedekleri geri verilmeli.Zaten ahiretde varsa bir hakkın söke söke alırsın arkadaş daha fazla konu dallandırıp bulandırmaya gerek yok yedek vermek 5 dk sürmeyecek işlem.

    Sözüm firma sahibi ve mağdur kişiye hitaben değildir yine genelleme yaparak konuşuyorum her ikisinide tanımam ama firma sahibi olan arkadaş sana tek tavsiyem keşke parasını aldığın bir müşterin böyle bir konu açsa sana eminim bu kadar koymaz. (ücretsiz hizmet verdiğin birinin böyle konular açması sanırım daha fazla insana koyar )

    bunun en başta çözümü r10 sponsorluk bölümünün kalkmasıdır .
  • 03-01-2010, 10:41:30
    #24
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar ben o sanatçılardan ücret almadım ve sunucu nickli hariç herkesten yine özür diliyorum insan gibi yazanlar benim ne kadar haksız olduğumu ortaya çıkardı zaten suçumu kabulleniyorum daha üstelemenin bir manası yok bence tekrar özür diliyorum

    Sunucu, kardeşim biraz insanca konuş ben sana hakaret mi ettim ? ilk sen ettin bak

    ve son olarak Sayın Mete Bey lütfen yedeklerimizi veriniz dün msn de sizdende özür diledim yedeklerimizin 1-2 saate hazır olacağını söylediniz fakat aradan tam 13 saat geçti yapmayın yazık ya verin şu yedekleri iş bitsin
  • 03-01-2010, 14:20:21
    #25
    2 aydır hosting satmaya başladık ama gerçekten piyasa çok kötü. 1000- 2000 adet ücretsiz hosting sponsorlugu veriyor arkadaşlarımız tabiki vermek en dogal hakları ama maliyet hesaplamasına girince işin içinden çıkılmaz bir hal alıyor durum ya ben çok parayı düşünüyorum yada serveri ücretsiz alıyorlar arkadaşlar. Herşeyin ilacı zamandır diyorum zaman neyi göstercek bakalım.

    Bende zaman zaman sponsor oluyorum ama genelikle ufak alanlar veya hostumuzu test etmek isteyen insanlar oluyor.
  • 03-01-2010, 16:50:26
    #26
    Ben Türkiye de hosting sağlayan firmaları hala çözemedim karenet ten host aldım iki tane sorun çıktı paramı geri alamadım (helali hoş olsun şim di oda sıkıntıdadır ödemese de olur durumu anlatmak için yazdım). Forumda kendi reseller inden arkadaşın biri sponsor olarak host sağladı sağolsun hiç bir sorunum yok şu an. Bence az olan bilgilerle bu işe atılmamak lazım. Şimdi istesem ben de yaparım bu işi. ama 1 hafta sürmez bütün barındırdığım siteler tepeme çöker. Ama sonuç olarak ücretsiz alınan hizmet için şikayet konusu açmak doğru değil.
  • 03-01-2010, 19:12:00
    #27
    WOLVERINE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Türkiye de hosting sağlayan firmaları hala çözemedim karenet ten host aldım iki tane sorun çıktı paramı geri alamadım (helali hoş olsun şim di oda sıkıntıdadır ödemese de olur durumu anlatmak için yazdım). Forumda kendi reseller inden arkadaşın biri sponsor olarak host sağladı sağolsun hiç bir sorunum yok şu an. Bence az olan bilgilerle bu işe atılmamak lazım. Şimdi istesem ben de yaparım bu işi. ama 1 hafta sürmez bütün barındırdığım siteler tepeme çöker. Ama sonuç olarak ücretsiz alınan hizmet için şikayet konusu açmak doğru değil.
    Kendi reselleride sponsor resellermi değilmi onu kontrol etmelisin Burası Türkiye herşey olabilir