arkadaşlar ben o sanatçılardan ücret almadım ve sunucu nickli hariç herkesten yine özür diliyorum insan gibi yazanlar benim ne kadar haksız olduğumu ortaya çıkardı zaten suçumu kabulleniyorum daha üstelemenin bir manası yok bence tekrar özür diliyorum

Sunucu, kardeşim biraz insanca konuş ben sana hakaret mi ettim ? ilk sen ettin bak

ve son olarak Sayın Mete Bey lütfen yedeklerimizi veriniz dün msn de sizdende özür diledim yedeklerimizin 1-2 saate hazır olacağını söylediniz fakat aradan tam 13 saat geçti yapmayın yazık ya verin şu yedekleri iş bitsin