• 03-01-2010, 21:25:05
    #28
    Üyeliği durduruldu
    bu meajda kalbini kırdığım insan varsa hakkını helal etsin en başta Mete bey sunucu nickli arkadaş dediklerin atılır yutulur şeyler değil büyük ayıp ettin ama hakkım helali hoş olsun sanada kalbini kırdıysam sende kusura bakma

    Bütün Ardakaşlara sonsuz başarılar Allah'a Emanet Olun konu kitlenir ve yedeklerimiz verilirse çok memnun olacağız İyi çalışmalar hepinize
  • 03-01-2010, 21:31:42
    #29
    soldier66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu meajda kalbini kırdığım insan varsa hakkını helal etsin en başta Mete bey sunucu nickli arkadaş dediklerin atılır yutulur şeyler değil büyük ayıp ettin ama hakkım helali hoş olsun sanada kalbini kırdıysam sende kusura bakma

    Bütün Ardakaşlara sonsuz başarılar Allah'a Emanet Olun konu kitlenir ve yedeklerimiz verilirse çok memnun olacağız İyi çalışmalar hepinize
    Resellerinizda barınan tüm sitelerinizi pm ile atarsanız yedekleri vereceğim.
  • 04-01-2010, 16:18:43
    #30
    Üyeliği durduruldu
    hocam pm ile attım 3 gündür yedek verceksiniz insaf ya verin artık çok mu zor bu iş ?
  • 04-01-2010, 20:25:40
    #31
    Üyeliği durduruldu
    diyecek söz yok aradan kaç gün geçti hala yedeklerimiz verilmiş değil ....
  • 05-01-2010, 16:32:52
    #32
    Üyeliği durduruldu
    ya yuh ya ya sözlerinin üzerinden 4 gün geçti toplamda 12 gün hala yedek vermediler ya pes ya ya bunlar için gece gündüz pc açmak zorundamıyım yazık ya
  • 06-01-2010, 23:12:35
    #33
    Firma yüzünden link sattığım müşteriler ile papaz oluyorum. İşinin hakkını ver hakkını.
  • 06-01-2010, 23:18:04
    #34
    ben bu konuda yorum bile yapmak istemiyorum elbet bir daha karşılaşırız dünya küçük r10 daha küçük
  • 08-01-2010, 00:18:42
    #35
    Eee son durum ne. Devretmedinmi firmayı.
  • 08-01-2010, 00:21:24
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Baxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eee son durum ne. Devretmedinmi firmayı.
    karenet.com u dun ben aldm