• 02-01-2010, 10:48:24
    #10
    karenet tamamen kapandı.. msn sadece yedeklerini alabilirsin..
  • 02-01-2010, 13:17:21
    #11


    Bir zamanlar böyle deyipte şimdi böyle demenize şaşıyorum.Sponsor olduğumuz halde size hissettirmememiz bile birşeydir.Ama birkaçgün siteler kapalı kalınca hemen bir kötü oluyorsak vay halimize...
  • 02-01-2010, 17:46:15
    #12
    Üyeliği durduruldu
    MakaleYazimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bir zamanlar böyle deyipte şimdi böyle demenize şaşıyorum.Sponsor olduğumuz halde size hissettirmememiz bile birşeydir.Ama birkaçgün siteler kapalı kalınca hemen bir kötü oluyorsak vay halimize...
    hocam o kadar aradık ettik dünya kadar msn den ileti yazdım tamam özür dilerim hocam yedeklerimizi veriniz bizde müşterilere dağıtalım artık ne yapalım kısmet buymuş tekrar özür dilerim yeni sunucuya aktarmayın bizi hocam yedekleri verin yeterli
  • 02-01-2010, 17:52:31
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Konuya cevap yazan arkadaşlar bana çok güzel ders verdi gerçekten bir an mantıksız düşünmüşüm METE BEY sizden çok özür diliyorum ve konunun kitlenmesini silinmesini rica ediyorum
  • 02-01-2010, 17:56:59
    #14
    Üyeliği durduruldu
    MakaleYazimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bir zamanlar böyle deyipte şimdi böyle demenize şaşıyorum.Sponsor olduğumuz halde size hissettirmememiz bile birşeydir.Ama birkaçgün siteler kapalı kalınca hemen bir kötü oluyorsak vay halimize...
    eee hak ediyorsunuz .. 2 kuruşluk adamlara bedava host verirseniz hem 1 sene kahrını hemde böyle saçma sapan yazılarını çekmekle YÜKÜMLÜSÜNÜZ.
  • 02-01-2010, 19:59:45
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Sunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eee hak ediyorsunuz .. 2 kuruşluk adamlara bedava host verirseniz hem 1 sene kahrını hemde böyle saçma sapan yazılarını çekmekle YÜKÜMLÜSÜNÜZ.
    biraz TERBİYELİ OL TERBİYESİZ HERİF !!! 2 KURUŞLUK ADAMMIŞ SENİN MARKA OLDUĞUN YERDE ETİKETİ BEN KOYARIM TERBİYESİZLİĞİN LÜZMU YOK !
  • 02-01-2010, 20:08:51
    #16
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şunu merak ediyorum,

    sanatçı siteleri var diyorsunuz, siz o sanatçılara bu barındırmayı ücretsiz mi veriyorsunuz?

    o sanatçılara barındırma hizmetini ücretsiz veriyorsanız onların da birşey demeye hakkı yok, eğer barındırma hizmetini ücreti karşılığında sağlıyorsanız size hesap sorabilirler.


    Sanatçılar ücret veriyorlar, ama siz bu hizmeti bir başka yerden (karenet) ücretsiz ediniyorsanız, eh sizin de pek etik olduğunuz söylenemez bu durumda.

    Bende bu sorunun cevabını merak ediyorum açıklama getirebilirmisiniz ?
  • 02-01-2010, 21:04:12
    #17
    Genelleme yaparak konuşuyorum belki bu kişide aynısı olabilir.

    R10 da zaten okadar çok kendini kurnaz sanan kişiler mevcutki ; Önce bir müşteri portföyü oluşturuyor sanatçıymış yok ünlüymüş hitli siteymiş pr değeri alexa değeri olan siteymiş gibi.
    Kendi müşterisinden ücreti çatır çatır alıp gidip bu paraları bir güzel yedikden sonra geliyor r10 a reseller sponsor hosting sponsor yok hatta vps sponsporlukları alıp aynı işleme devam ediyorlar.Herhangi bir sorun yaşandığında sponsor kişi suçlu idamlık
    acaba müşterilerinden para alıp da sponsor hostinglere ücret vermemek de hiç mi suç yok ?
  • 02-01-2010, 21:51:20
    #18
    Üyeliği durduruldu
    soldier66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz TERBİYELİ OL TERBİYESİZ HERİF !!! 2 KURUŞLUK ADAMMIŞ SENİN MARKA OLDUĞUN YERDE ETİKETİ BEN KOYARIM TERBİYESİZLİĞİN LÜZMU YOK !

    Hadi ordan git aç karnını doyur beleşci ... etiket koyarmış hiç güleceğim yoktu . dilenci gibi sponsor host host diye gezeceğine git paranla adam gibi host alsaydında yüzün kızarmasaydı . Evet doğru diyon sen 2 kuruş bile etmezsin terbiyesiz hırbat seni.. Hiç güleceğim yoktu ya adam host alamıyor bize etiket basacakmış .... günün fıkrası