• 17-08-2009, 12:51:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Hosting Şirketi FX Bilişim
    Adresi: http://www.fxbilisim.net
    Arkadaşlar hostumu taşımak istediğimden araştırdım forumda ve bu arkadaştan bir Reseller kiraladım NS ler hemen yönlenmediğinden IP üzerinden pek test edemeden hemen tamam dedim ve Saat akşamüstüydü ve eft yapma saati geçmesin diye ilk işim EFT yapmam oldu.
    Sonra taşımayı yaptım, flash oyun sitemde sorun yoktu fakat film-video sitem için kullandığım scripti host çalıştırmadı beyaz sayfa çıkıyordu sorunu bulamadım.Arkadaşa durumu izah ettim hosttan yararlanamadığımı ve geri ödemeyi istedim oda bir dk müsade istedi ve arkadaşını aradığını söyledi ve şuan hesap bilgileri elinde olmadığını pazartesi günü halledeceğini söyledi tamam sorun değil dedim.Daha sonra gittim hemen aynı saat içinde başka bir firmadan reseller alıp taşındım yeni reselleraldığım firmadada çok cpu yiyormuşum diye birsorun yaşadım bana mail atmışlar fazla cpu harcadığım için.Bende TakunYA arkadaşla konuştuğum için kafa dalgınlıkla bu arkadaşa gittim dedim böyle bir mail yollamışsınız falan filan, hayır biz değiliz dedi ve bende durumun farkına vardım özür diledim..(Logları koyucak sanırım o yüzden ayrıntılı anlatma gereği duydum.)
    Daha sonra pazartesi oldu ve arkadaştan msnden görüşerek geri ödemeyi istedim sonuçta hostinge sorun olmasada ben hizmetten hiç yararlanamadım scriptim çalışmadı yada hehrangi bir fonksiyon eksikti hostta vs. ve geri ödeme istedim.Bana geri ödeme yapamayacağını böyle bir kuralın olmadığını anlattı durdu.Yani kullanmadığım bir host için parama el konuldu bilginiz olsun..
    Bilgilendirme: İşin Kısacası Bu Firmanın Bu gibi durumlarda Para Geri İade Durumu söz konusu değilmiş.Tüketici haklarına göre 7 iş günü içinde geri ödeme yapılacağını bilmiyor herhalde arkadaş.Sizde benim gibi tufaya düşmeyin önce güzelce test edin sorununuz yoksa ödemeyi yapın.
  • 17-08-2009, 12:55:39
    #2
    Tüketici haklarına göre dediğiniz şeyler Vergi ödeyen firmalar için geçerlidir. FxBilişim'in bildiğim kadarı ile vergi mükellefi değil.

    Hizmetinizi almadan önce kendilerinin Hizmet Sözleşmesini okudunuzmu yada istediniz mi ?
  • 17-08-2009, 12:57:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten komiksiniz hocam.

    Biz size hizmet sağlarken Geri ödeme mevcut ve Belirttiğiniz scriptler sorunsuz çalışacak demedik !. Dediysek log koyunuz.

    Reselleriniz sorunsuz açık ve çalışır durumda. Belirttiğiniz script için destek vermemekteyiz. Bize dersenizki bu scriptin çalışması için xxx özellikleri olması lazım. Ekleyelim. Fakat satış esnasında size hiç bir şekilde temenni vermedik.

    Geri ödeme yapılmayacaktır.

    İyi günler
  • 17-08-2009, 12:59:22
    #4
    FX Bilişim'den Bayi hosting aldım, Çok ilgi gösterdi Mustafa Bey..

    Hosting paketi almışsınız, Nekadardır ki arkadaşım.. 10Lira, 20 Lira..

    Ve şuanki sorunlarınızı satış gerçekleşmeden önce Mustafa beye sordunuz mu ? Cevabınız hayır ise haklı olacabileceğiniz durum yok.
  • 17-08-2009, 13:08:44
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Oku oku hala masal oku. takunya

    Meyt arkadaşım parası önemli değil ben parasını yazmışmıyım hayır 10 lira olur 100 lira olur.Yazımda anlatmak istediğim o değildi.Tamam arkadaşın hostu iyidir güzeldir hiçbir zaman hostuna çamur atmadım dediği gibi reseller hesabımda şuan açıkmış ve sorun yok fakat ben bir müşteri olarak hostu aldım ve hehrangi bir nedenden dolayı vazgeçtim hemde aynı saat içinde yani hostunu kullanmadım bile.Yemişim hizmet sözleşmesini yaptığı para benim cebe girdi bidaha zor çıkar..Herneyse ben bilgilendirme amaçlı açtım konuyu..
  • 17-08-2009, 13:10:35
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşın Konu Açma Gerekçesi

    DeadLove or sLayeR:
    *Ben oraya birileri çıksın deadlove arkadaşım sen haklısın yazsın diye yazmadımki.sizin yapmadığınız şeyi bilgilendirme yapmak için yazdım. Geri ödemeniz yokmuş..
    __________________________________________________ ____

    Pekisormak istiyorum. Size mi düştü bunun bilgilendirmesini yapmak ? Lütfen saçma sapan konular açıpta gündemi meşgul etmeyin. Konu amacı resmen saçma. Ben hizmeti kessem yada hatalı hizmet versem gel aç konuyu başım gözüm üstüne ama bilgilendirme için konu açmak nedemek arkadaşım ? Şaka gibi resmen. Siz yetkilimisiniz ki bilgilendirme yapıyorsunuz ?

    Lütfen gereken yapılsın. Amaçsız bu konu silinsin.
  • 17-08-2009, 13:14:45
    #7
    DeadLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oku oku hala masal oku. takunya

    Meyt arkadaşım parası önemli değil ben parasını yazmışmıyım hayır 10 lira olur 100 lira olur.Yazımda anlatmak istediğim o değildi.Tamam arkadaşın hostu iyidir güzeldir hiçbir zaman hostuna çamur atmadım dediği gibi reseller hesabımda şuan açıkmış ve sorun yok fakat ben bir müşteri olarak hostu aldım ve hehrangi bir nedenden dolayı vazgeçtim hemde aynı saat içinde yani hostunu kullanmadım bile.Yemişim hizmet sözleşmesini yaptığı para benim cebe girdi bidaha zor çıkar..Herneyse ben bilgilendirme amaçlı açtım konuyu..
    Sana ozaman afiyet olsun..

    Böyle bilinçsiz şekilde konuştukca hep kaybedersin; Sadece R10 'da değil her alanda ..

    Bak, Sizi tanımam etmem ya da Mustafa Beyi ..

    Az önce Mustafa bey 'in 1 Yıllık müşterisi oldum ve bu konuyu açıklaması için MSN üzerinden yazdım..

    Kendileri; " Kulandığı scriptim bu hostta çalışır mı ?" veya "Geri ödeme yapıyormusunuz?" diye satışı yapmadan önce sormadı diye yanıtladı..

    Bunlar önemli sorular .. Çünkü alacağınız host tam 1 yıl (365 gün) boyunca kullanacaksınız ve Mustafa Bey den desteğinizi alacaksınız..

    Kendimi örnek vermem gerekirse; Dün akşam 1 saat boyunca satış öncesi sorduğum soruları hiç sıkılmadan cevapladılar ve uygun gördüm satın aldım.

    Böyle konularda dikkat etmelisiniz.
  • 17-08-2009, 13:14:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş bana hizmet verdinde 4images resim scripti kendi localhostumda bile sorunsuz çalışan basit bir script senin hostun neden çalışmıyor? Ben zevkimden sizden geri ödeme istemiyorum hizmetinizi beğenmedim bana uymadı..
  • 17-08-2009, 13:15:08
    #9
    --konu dışı--

    siz ikinizin isimservers ile alakanız varmıydı önceden..?

    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten komiksiniz hocam.

    Biz size hizmet sağlarken Geri ödeme mevcut ve Belirttiğiniz scriptler sorunsuz çalışacak demedik !. Dediysek log koyunuz.

    Reselleriniz sorunsuz açık ve çalışır durumda. Belirttiğiniz script için destek vermemekteyiz. Bize dersenizki bu scriptin çalışması için xxx özellikleri olması lazım. Ekleyelim. Fakat satış esnasında size hiç bir şekilde temenni vermedik.

    Geri ödeme yapılmayacaktır.

    İyi günler
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    FX Bilişim'den Bayi hosting aldım, Çok ilgi gösterdi Mustafa Bey..

    Hosting paketi almışsınız, Nekadardır ki arkadaşım.. 10Lira, 20 Lira..

    Ve şuanki sorunlarınızı satış gerçekleşmeden önce Mustafa beye sordunuz mu ? Cevabınız hayır ise haklı olacabileceğiniz durum yok.