Arkadaşın Konu Açma Gerekçesi
DeadLove or sLayeR:
*Ben oraya birileri çıksın deadlove arkadaşım sen haklısın yazsın diye yazmadımki.sizin yapmadığınız şeyi bilgilendirme yapmak için yazdım. Geri ödemeniz yokmuş..
__________________________________________________ ____
Pekisormak istiyorum. Size mi düştü bunun bilgilendirmesini yapmak ? Lütfen saçma sapan konular açıpta gündemi meşgul etmeyin. Konu amacı resmen saçma. Ben hizmeti kessem yada hatalı hizmet versem gel aç konuyu başım gözüm üstüne ama bilgilendirme için konu açmak nedemek arkadaşım ? Şaka gibi resmen. Siz yetkilimisiniz ki bilgilendirme yapıyorsunuz ?
Lütfen gereken yapılsın. Amaçsız bu konu silinsin.