• 17-08-2009, 13:15:58
    #10
    Üyeliği durduruldu
    axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    --konu dışı--
    siz ikinizin isimservers ile alakanız varmıydı önceden..?
    Bahsettiğiniz ismi daha önce duymadım.
  • 17-08-2009, 13:17:38
    #11
    axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    --konu dışı--

    siz ikinizin isimservers ile alakanız varmıydı önceden..?
    Evet, Kısa süreliğine benimdi.
  • 17-08-2009, 13:21:03
    #12
    Ödeme ve iade:

    Yalnızca Web Hosting hizmetinde geri ödeme vardır. Diğer hizmetleri kapsamamaktadır.
    Ayrıca FXBilişim Adını haksız olarak karalama çabasında bulunan müşterilerin ödemeleri yapılmaksızın hesapları kapatılır ve ilişkileri kesilir.
    * Aylık ödemeler para iade garantisi kapsamında değildir.
    * Kullanım şartlarına uymayan müşteriler para iade kapsamından yararlanamaz.
    * Alan Adları para iade kapsamı dışındadır.

    Müşteri ödemesini yapmaz veya geciktirirse FX Bilişim haber vererek durdurma hatta silme hakkına sahiptir

    Yalnızca Webhosting de Geri Ödeme varmış Resellerde Yok. Sonuçta FX Bilişimin insafiyetine kalmış. Sattığı Resellerde scriptin çalışmaması sizin sorununuz. İsteyin Scriptin Çalışması için eklentileri. Zararlı Değilse Kursunlar Kurmazsalar Sorun Orda Başlar
  • 17-08-2009, 13:21:12
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Meyt sordum şekerim merak etme vardır o arkadaşın loglarında..Sorun yaşamassınız dediler..
    Ayrıca diyorumya hostuna çamuratmıyorum doğrudur sizin siteleriniz 1 senedir açıktır sorununuz yoktur ama benim isteklerime uymadı hosting ve kullanmak istemdim.
    Ayrıca Takunya kardeşim bana hizmet sözleşmesini oku oku deyip durma. hizmet_sozlesmesi.php de senin elinde oraya senin istediklerini istediğin zaman yazacaksın tabi.Editleyip editleyip oku deme bana.Koca firma hesapta böyle ufacık birşeyde takılıp kaldınız.Müşteri memnuniyeti diye bir kavram yok hehralde. Şöyle insanlara hoşgörülü davranma yani Esnaflık ruhu yok sanırım.
  • 17-08-2009, 13:24:56
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Exam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme ve iade:
    Yalnızca Web Hosting hizmetinde geri ödeme vardır. Diğer hizmetleri kapsamamaktadır.
    Ayrıca FXBilişim Adını haksız olarak karalama çabasında bulunan müşterilerin ödemeleri yapılmaksızın hesapları kapatılır ve ilişkileri kesilir.
    * Aylık ödemeler para iade garantisi kapsamında değildir.
    * Kullanım şartlarına uymayan müşteriler para iade kapsamından yararlanamaz.
    * Alan Adları para iade kapsamı dışındadır.
    Müşteri ödemesini yapmaz veya geciktirirse FX Bilişim haber vererek durdurma hatta silme hakkına sahiptir
    Yalnızca Webhosting de Geri Ödeme varmış Resellerde Yok. Sonuçta FX Bilişimin insafiyetine kalmış. Sattığı Resellerde scriptin çalışmaması sizin sorununuz. İsteyin Scriptin Çalışması için eklentileri. Zararlı Değilse Kursunlar Kurmazsalar Sorun Orda Başlar
    Söylüyorum Kendisine. Diyorumki bu scriptin çalışması için gerekli bileşen ve php.ini ayarlarını söyeleyin yapayım diyorum. Fakat bana dediği cevap şu heryerde düzgün çalışan script sizde sorun çıkartıyor. kendiside bilmiyor aslında ne gerektiğini Allah ıslah etsin.
  • 17-08-2009, 13:25:14
    #15
    DeadLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meyt sordum şekerim merak etme vardır o arkadaşın loglarında..Sorun yaşamassınız dediler..
    Ayrıca diyorumya hostuna çamuratmıyorum doğrudur sizin siteleriniz 1 senedir açıktır sorununuz yoktur ama benim isteklerime uymadı hosting ve kullanmak istemdim.
    Ayrıca Takunya kardeşim bana hizmet sözleşmesini oku oku deyip durma. hizmet_sozlesmesi.php de senin elinde oraya senin istediklerini istediğin zaman yazacaksın tabi.Editleyip editleyip oku deme bana.Koca firma hesapta böyle ufacık birşeyde takılıp kaldınız.Müşteri memnuniyeti diye bir kavram yok hehralde. Şöyle insanlara hoşgörülü davranma yani Esnaflık ruhu yok sanırım.
    Şuanda sen "Bilgilendirme mi" yapıyorsun ? "Karalama mı?"

    Kanıtsız şekilde firmayı karalıyorsun, Sözlerine bence dikkat et. Uzakşaltırılabilirsin.
  • 17-08-2009, 13:29:11
    #16
    Üyeliği durduruldu
    En fazla nickimin üstüne çizgi çekerler de gidinya yandaşlar bir araya geldi gelin üstüme üstüme. Bırak hizmet sözleşmesini 1 saat bile kullanmadığım hizmet parasını kendine helal olarak kabul ediyorsan yolun açık olsun.Bu kadar konu ve mesajdan sonra nasılsa benim sana verdiğim paradan daha fazla zarara girersiniz nasılsa..
  • 17-08-2009, 13:31:08
    #17
    Üyeliği durduruldu
    DeadLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En fazla nickimin üstüne çizgi çekerler de gidinya yandaşlar bir araya geldi gelin üstüme üstüme. Bırak hizmet sözleşmesini 1 saat bile kullanmadığım hizmet parasını kendine helal olarak kabul ediyorsan yolun açık olsun.Bu kadar konu ve mesajdan sonra nasılsa benim sana verdiğim paradan daha fazla zarara girersiniz nasılsa..
    Kendi ağzınızla söylüyorsunuz amacınızın karalama olduğunu. Normal şartlarda benim hizmetide kesmem gerek fakat onuda yapmıyorum.
  • 17-08-2009, 13:36:04
    #18
    Üyeliği durduruldu
    he hee doğru karalıyom pişkin herif, git şikayet et şimdi banlasınlar benide yoksa akşama kadar sana mesaj yazmaktan işime bakamıyorum..