En fazla nickimin üstüne çizgi çekerler de gidinya yandaşlar bir araya geldi gelin üstüme üstüme. Bırak hizmet sözleşmesini 1 saat bile kullanmadığım hizmet parasını kendine helal olarak kabul ediyorsan yolun açık olsun.Bu kadar konu ve mesajdan sonra nasılsa benim sana verdiğim paradan daha fazla zarara girersiniz nasılsa..